Carrobarro Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hei Jeg har syklus på 37 dager og hadde eggløsning dag 22. tok graviditetstest dag 32 som viste positiv, ikke bare en, men faktisk 5 stk alle viste positiv og 2-3 uker på vei. Hoppet i taket og gledet meg over att endelig hadde vi fått det til ( har vel og merke bare prøvd rundt 5 mnd). I dag er dagen jeg egentlig skulle ha mens og mensen har dukket opp. Jeg var hos gynekologen i dag og tok ultralyd, hun mente att jeg ikke hadde vært gravid for hun kunne ikke se noe:/ (kansje fordi det enda var for tidlig) men ba meg ta en urintest, denne var positiv. Tok også en blodprøve som jeg får svar på til Torsdag (føles ut som en evighet) har jo fortsatt ett håp, men har menssmerter og blødning så kan jeg gi opp? Noen som har opplevd dette?
sommer2012? Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Klart, det er mest sannsynlig festeblødning... helt vanlig hos mange...begge ganger hos meg selv opplevd.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Festeblødning er det neppe! Når egget fester seg har ikke kroppen startet produksjonen av hcg. Hvis hcg verdiene faller hver 2 dag har du hatt en kjemisk graviditet. DDessverre. Anonymous poster hash: 2514c...98e
Carrobarro Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2014 Målte hcg verdien på Torsdag, den lå på 1600 så blir spennende og se hva den hva den viser i morgen Festeblødning er det neppe! Når egget fester seg har ikke kroppen startet produksjonen av hcg. Hvis hcg verdiene faller hver 2 dag har du hatt en kjemisk graviditet. DDessverre. Anonymous poster hash: 2514c...98e Målte hcg verdien på Torsdag, den lå på 1600 så blir spennende og se hva den hva den viser i morgen
Carrobarro Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2014 Den siste prøven viste 1100 så var nedgang :/
Carrobarro Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2014 Hva viste den siste prøven da?? Den siste prøven viste 1100 så var nedgang :/
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Så det kan aldri være festeblødning? Hva slags blødning er det da som noen har rundt menstermin og likevel tester positiv? og ikke ende i SA/MA?Hvordan gikk det med deg,Carrabarro? Anonymous poster hash: 3a57a...183
Carrobarro Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2014 Så det kan aldri være festeblødning? Hva slags blødning er det da som noen har rundt menstermin og likevel tester positiv? og ikke ende i SA/MA?Hvordan gikk det med deg,Carrabarro? Anonymous poster hash: 3a57a...183 Jeg hadde en graviditet utenfor livmoren:/ så ble en operasjon på meg der de skrapet ut av den venstre eggleder'n.. Så nå gleder jeg meg til å bli frisk og prøve igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå