Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har syklus på 37 dager og hadde eggløsning dag 22. tok graviditetstest dag 32 som viste positiv, ikke bare en, men faktisk 5 stk alle viste positiv og 2-3 uker på vei. Hoppet i taket og gledet meg over att endelig hadde vi fått det til ( har vel og merke bare prøvd rundt 5 mnd). I dag er dagen jeg egentlig skulle ha mens og mensen har dukket opp. Jeg var hos gynekologen i dag og tok ultralyd, hun mente att jeg ikke hadde vært gravid for hun kunne ikke se noe:/ (kansje fordi det enda var for tidlig) men ba meg ta en urintest, denne var positiv. Tok også en blodprøve som jeg får svar på til Torsdag (føles ut som en evighet) har jo fortsatt ett håp, men har menssmerter og blødning så kan jeg gi opp? Noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139357-positiv-test-men-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er på dag 37 i dag og det er dagen for mens så er du vel kun 4+1 i dag. Da er det nok alt for tidlig å se noe på ultralyd. Anbefaler å ta en hcg prøve til på onsdag så kan du se hvilken stigning som er mellom de to :-) har det doblet seg så er alt bra :-) masse lykke til!

Har en såkalt delt livmor, så det befruktede egget har hatt problemer med å feste seg, men har blitt gravid igjen etter to mnd, så det kan du bli med en gang omså:)

Skuffende når det skjer, gleden er jo så stor når man får positiv test, så føler med deg. Lykke til, håper det klaffer fort igjen:)

Annonse

Kan være for tidlig eller en kjemisk.

En kjemisk er når egget prøver å feste seg, eller fester så lenge at man får pos test, men får mensen til normal tid. Mener jeg det var, noe sånt :P 

Jeg vet ikke... Er ikke annet å gjøre enn å ta blodprøver og vente til du er såpass langt på vei (6-7 uker) så det synes på UL eller til tante grusom kommer :( 

Hvis du er på dag 37 i dag og det er dagen for mens så er du vel kun 4+1 i dag. Da er det nok alt for tidlig å se noe på ultralyd. Anbefaler å ta en hcg prøve til på onsdag så kan du se hvilken stigning som er mellom de to :-) har det doblet seg så er alt bra :-) masse lykke til!

Takker for svar folkens Var hos gynekologen i dag og hun mente fortsatt jeg var gravid, hcg blodprøven lå på 1600 og i dag så hun dobblet slim på UL Hun mente det ikke var uvanelig att folk blødde litt tidlig i svangerskapet er bare litt over 4 uker på vei! Skal tilbake til Torsdag, og får svar på blodprøven til Mandag! Hater å sitte å vente, men gynekologen fikk meg til å føle meg litt bedre da hun sa att det så bra ut og kom til å gå helt fint

Hei! Eg hadde vanlig mens 1.måneden. Samme mengde og samme varighet som vanlig. Einaste eg hadde ikkje dei sinnsjuke menssmertene som eg pleie når eg har mensen uten prevansjon. E visst relativt vanli.

Nå nerma eg meg veldi termin, og gutten ser ute vera frisk og fin <3

Masselykke til!

Anonymous poster hash: 97aec...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...