Gå til innhold

Feber hos baby på 4 mnd

HH80

Anbefalte innlegg

Gutten sov litt dårlig i natt .

Trøtt og litt sutrete og slapp idag . Spiser normalt med flere våte bleier . Tok temp nå som var 38,3. Han hadde skikkelig spy gulp i går som kan ha vært oppkast ellers ingen symp. Burde lege kontaktes når de er bare 4 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke nødvendig år formen er så grei. Varer feberen i over 3 dager bør lege kontaktes.

Anonymous poster hash: 565f3...957
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt ut som sånn babyen min har vært nå. Han hadde skikkelig spy gulp for ett par dager siden, og jeg syns han har virket mer slapp og sutrete enn vanlig, har regelmessig målt tempen, men ingen feber foreløpig. Jeg ville nok tatt en tur til legen. Det kommer ihvertfall jeg til å gjøre hvis min får feber ( han er straks 4 mnd ). Bedre å gå en gang for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , vi var ibursdag lørdag hvor den ene fetteren dagen før hadde vært kvalm og slapp. Men ikke noe spy da . Han var en del oppi lillegutt her så regner med det er det som er årsaken . Han virker nemlig kvalm her stakkars :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stakkars lille kula mi ! Hjelper ikke å være 3 barnekor å sykepleier når sånne små blir litt syke. Da mister man all fornuft og lurer på alt igjen ; ) han sovnet nå for 1 time siden etter pupp : ) håper han våkner frisk imorgen : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hende det er en av disse barnesykdommene, de er jo ikke så mye å få gjort noe med, men går vel som regel fort over heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...