Gå til innhold

Flere som er trøtte omtrent hele tiden?

Anbefalte innlegg

Jeg går rundt og er trøtt omtrent hele tiden, enda jeg sover ca 10-11 timer hver natt. Snur mye på meg om natta pga vonde legger og bekken, men sover likevel ganske godt.

Flere som er trøtte hele tiden? Er 31 uker på vei :-)

Anonymous poster hash: 52db9...754

Fortsetter under...

Jeg er 34 uker idag og har plutselig begynt å være veldig trøtt hele dagen.. Utrolig irriterende når helsa ellers er grei og en ser for seg at det skal gå veldig bra å jobbe fullt frem til permisjon.. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare det..

Ja! Kjempetrøtt. Sover urolig, oppe og tisser titt og ofte. Ingen liggestillinger er behagelig. Er 37 uker på vei nå og fikk de siste ukene i jobb tilrettelagt slik at jeg begynte kl 10 i stedet for 8. Hjalp veeeldig og har jobba helt til perm :) Arbeidsplassen skal legge til rette, verre for dem om man blir sykemeldt :)

Det hjelper masse å trene jenter, invester i en spinningsykkel inne og sykle en halvtimes tur hver dag ved et åpent vindu! :) Det å spise sunt og drikke vann hjelper også, tror jeg. Har ikke vært særlig trøtt gjennom hele svangerskapet, har trent mye og føler meg egentlig veldig sprek og rask, foreløpig... Uke 30 her.

Jeg har bekkenløsning og kan kun sitte/ligge på myk sofa, så sykling skal jeg holde meg langt unna, hehe. Men kanskje et godt råd til andre.

Ifølge jordmor er ofte trøtthet, ubehag etc tegn på at kroppen sier ifra at man bør ta det litt med ro og hvile mens man kan :-)

Eller det kan være jernmangel lavt hb.

-hi

Anonymous poster hash: 52db9...754

Annonse

Be fastlagen måle jernlagret. Jeg ble bare mer og mer trett i 3. trimester. Fødte for et par dager siden og på barsel målte de jernlager på 4, som er veldig lavt. Lite dumt at jeg ikke fikk kontrollert det tidligere... Kan absolutt skrive under på at man blir ekstremt trøtt av lite jern i kroppen!

Endret av *junijente*

Det hjelper masse å trene jenter, invester i en spinningsykkel inne og sykle en halvtimes tur hver dag ved et åpent vindu! :) Det å spise sunt og drikke vann hjelper også, tror jeg. Har ikke vært særlig trøtt gjennom hele svangerskapet, har trent mye og føler meg egentlig veldig sprek og rask, foreløpig... Uke 30 her.

Har vært ufattelig trøtt hver dag OG trent 3 ganger i uka hele svangerskapet så det gjelder nok ikke for alle. Har trent spinning og styke på treningssenter i hele vinter, men gått over til svømming de siste månedene, og svømmer 3000 meter i uka fremdeles. Er i uke 37+6 nå ;) Føler meg også sprek og rask og har jobba fram til perm, har hverken bekkenløsning eller mye kynnere, bare TRØTT!

Og det skyldes nok bare dårlig søvn hvor jeg maks sover 2-3 timer om gangen... :(

Endret av Gravid2014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...