Gå til innhold

Er jeg gravid? (samme som anonym)

Anbefalte innlegg

De siste 2-3 ukene har jeg vært sliten, oppblåst, amper, kvalm og helt rar i kroppen. Jeg går ikke på noe prevensjon, og har ikke noe fast syklus. 24 april fikk jeg rosa utflod som senere ble litt brun, og varte litt over en uke. Og nå har jeg begynt å blø (2 dager). Mest sannsynelig er det vel mensen som har kommet, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det. Sist graviditet hadde jeg heller ikke noe fast syklus, så da blødde jeg ca en uke helt i begynnelsen av graviditeten. Blødningen kom samme dag som el i følge terminkalkulatoren. Flere som har hatt "mens" blødning tidlig i graviditeten? Har ikke penger til å kjøpe test før på fredag.

Anonymous poster hash: ba459...905
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139318-er-jeg-gravid-samme-som-anonym/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm du kan jo bestille noen billige over nett, så betaler du jo bare fakturaen når du kan. Det er ihvertfall det jeg ville gjort, det er jo den eneste måten å finne ut... Ingen her som kan vite det desverre :(

Anonymous poster hash: e9b4e...51d

Vi har mat (og annen dagligvare) til sikkert en mnd frem i tid og full tank på bilen, og vi får lønn på fredag, er det ille!? Vi har betalt alle regninger og har fortsatt litt penger stående på regningskontoen. Vi har nettopp kjøpt ny bilstol til bil nr 2. Vi har ei sparebøsse stående med sikker godt over 7000 i. Men jeg har altså bare en 200 lapp frem til fredag, og jeg har ikke tenkt til å bruke den på test. Ja, der følte jeg for å forsvare økonomien vår. Hi

Anonymous poster hash: ba459...905

Du kan f.eks bestille fra tostreker.no! Billig og rask leveringstid. Kan stole på disse testene, de kan til og med være mer sensitive en. Apoteket sine. Lykke til!

http://www.tostreker.no/categories/graviditetstester

Anonymous poster hash: 2a350...b21

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...