Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din ballerina e, vi har snart holdt på i 4 år. håper virkelig testen blir sterkere igjen!! Kan jo være konsentrasjon i urinen som gjør litt svakere utslag eller ulik merke på testen. Krysser fingrene for alle dere her og takk for støtten :)

Fortsetter under...

kjenner meg godt igjen i dere begges beskrivelse. men dere må bare ikke gi opp, jeg hadde gitt opp, men klarte å komme "på beina igjen" og nå har jeg ikke annet enn godt mot og gode tanker, tanker om at dette SKAL gå veien, til det motsatte er bevist, at jeg SKAL bli gravid denne mnd..

det skulle vært et slags forum/psykolog greier for oss som holder på med ifv/icsi, fordi det tar som dere sier både tid, krefter, humør, venner, her er huset bombandert, hagen overgrodd og bilen skitten, hjemme fra jobb, orker ikke... man blir knekt, så det eneste jeg har igjen nå er tanken på at dette SKAL gå veien denne mnd. håper dere også klarer å snu tankene over på det..

Annonse

Det var synd, BallerinaE. Synes det er beundringsverdig at du klarer å se så klart at du vil skifte retning og gå videre i livet:-) Jeg håper jeg klarer å gi slipp selv hvis vi kommer dit at videre prøving er fånyttes.

Her ser det ikke ut til å gå veien, føler veldig på humøret at mensen kommer om noen dager, dessverre. Det er veldig karakteristisk hos meg hver måned. Ingen symptomer på at noen annet er på gang.

Annonse

å, så bra mammadrøm!!! hvilke klinikk hører du til? :P så vittig at vi har innsett på samme dag, kjempegøy :0)

Hører til på riksen:-) Moro med innsett samme dag ja! Hvor hører du til? Har du sniktestet enda?;-) Faren med å teste så tidlig som meg er jo at det kan vise seg å være kjemisk... Men håper det er en sterk spire som blir i 9 mnd!

Spennende mammadrøm!

Jeg er en dag bak dere, tør ikke teste før testdag her! Hvis ikke tanta kommer i helga så er jo det første tegnet, men det kjenner ut som hu buldrer opp til besøk her nå dessverre... Er heldigvis på familiebesøk nå i helga, så jeg skal klare å tenke på andre ting og bare kose meg i stedet😊

Spennende å høre fortsettelsen på testene deres!

Sterk og tydelig test i dag, så nå har det begynt å synke litt inn! Håper jeg får en tidlig ultralyd på Riksen i uke 6 for å se om det har festet seg på rett sted denne gangen. Tror mars blir en fin tid å få baby på om alt går som det skal nå!

Det er nå litt sykt hvordan denne karusellen er egentlig, nå sitter jeg å venter å venter å venter på at TR skal komme, men jeg vil tro at rundt neste mnd på denne tiden +++ sitter jeg å håper å krysser alt på at den ikke kommer, hehe....

Er så spent på fryseforsøket, går det ikke denne gangen heller må vi i gang med en ny 3 pak :(

Føler med dere alle som har fått negative tester, det er så vondt og vanskelig å takle, men det går jo, på ett vis....

Krysser fingrene for dere som ikke har testet enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...