embi Skrevet 9. juni 2014 #51 Skrevet 9. juni 2014 For en dag for oss alle! :-D Jeg fikk en kjempegod magefølelse når jeg leste mld din Ballerina E! Så utrolig spennende! magefølelsen min har stemt bedre enn leger og akupunktørers mening i to år nå, så dette må jo gå bra:-) Og derfor skal du bare være glad F*PCO, hvis d føles bra så er det bra! 19 egg er jo helt utrolig, d må jo finnes ett av gull blandt de. Puh, tre timers søvn på sofaen og så våkne opp til alle de fine mld! Jeg tror jeg sover litt til så kanskje jeg våkner opp til Opp sin positive test;-)
Heltefrøken Skrevet 9. juni 2014 #52 Skrevet 9. juni 2014 Gratulerer med vel overstått uttak embi 14 egg er jo utrolig bra Jeg fikk også satt inn 3 dager etter uttak ( fredag/ mandag ) Det ene egget hadde delt seg som det skulle men hadde to kjerner! Det så bra it på lørdag så muligens kunne de satt det inn om jeg hadde hatt innsett i går istedenfor i dag. Så sånn sett var det bra i mitt tilfellet at vi fikk en ekstra dag på oss de andre var perfekte 6/7 delt og 8 delt egg Så bra du fikk en god magefølelse da satser jeg på at dette går veien denne gangen for oss alle Blir spennende i morgen da:) får håpe det blir en skikkelig god fest i varmeskapet i natt
Opp Skrevet 10. juni 2014 #53 Skrevet 10. juni 2014 (endret) embi ! du har en mystisk sovekraft ! det var en svakt kryss idag !!! Rugedag 13, redd det er kjemisk, blodprøve på torsdag! Håper jeg har banet vei for juni damene! uvirkelig, skummelt, og vanskelig å tro ! Masse lykke til alle sammen!! klem fra Opp. Endret 10. juni 2014 av Opp
mammadrøm Skrevet 10. juni 2014 #54 Skrevet 10. juni 2014 Å, så hyggelig lesing, Opp:-) Gratulerer så mye!!! Håper vi andre junidamer følger etter, for her skal det lages babyboom;-)
embi Skrevet 10. juni 2014 #55 Skrevet 10. juni 2014 Jippi!! Gratulerer Opp! :-) Fikk vite i dag at ni av mine fjorten egg var befruktet og oppførte seg normalt! En bedre enn octomom det, haha! Helt uvirkelig høye tall for meg dette, så stor forskjell fra forrige gang! Sliter i dag litt med magen, den er oppblåst og veldig øm. Gikk nok litt rart rundt på jobb i dag, men heldigvis ingen som kommenterte det. Går vel over til i morgen, får bare sove litt til....zzzz, hihi Lykke til i morgen mammadrøm og F*PCO !
Opp Skrevet 10. juni 2014 #56 Skrevet 10. juni 2014 Ja!! tusen takk mammadrøm og embi det håper jeg også og at alle spirene sitter i de ni månedene de skal! Det var et fantastisk resultatet embi! Gullegget er sikkert blant dem!! Forhåpentligvis det/de du får inn!
F*PCO Skrevet 10. juni 2014 #57 Skrevet 10. juni 2014 Wow, Opp! Det var supre nyheter! Embi, nå er vi i siget! Jeg har planlagt innsett i morgen, og i dag var det liv i 14 av de 19 eggene:-) Ingen planer om å ta opp konkurransen med octomom, men drømmen om frysereserve har absolutt vokst:-)
mammadrøm Skrevet 11. juni 2014 #58 Skrevet 11. juni 2014 Hurra! Ett egg er tatt opp, det overlevde tin og ser veldig bra ut! Innsett kl 13 i dag:-) Da har vi også ett egg igjen på frys til senere bruk. Klarer ikke å slutte å smile i dag:-)
F*PCO Skrevet 11. juni 2014 #59 Skrevet 11. juni 2014 Så fantastisk, mammadrøm:-) Her er den gode nyheten at det var 2 bra egg på dag 2, og den dårlige nyheten at altså 17 av 19 var av så dårlig kvalitet at de aldri ble befruktet, døde før dag 2, eller har feil antall kjerner :-( I tillegg var det en god del gjenværende follikler i eggstokkene. Jeg masseproduserer altså tull og tøys. Men jeg ruger på ett kategori A egg, og ett kategori A egg dyrkes til i morgen for evt nedfrysing. Så da er det bare å tenke gode tanker og håpe på det beste:-) Embi, nå er jeg spent?
embi Skrevet 11. juni 2014 #60 Skrevet 11. juni 2014 Masse lykke til som rugere! :-) Jeg har innsett i morgen, håper at noen av eggene har klart seg til da! Forrige gang produserte jeg bare tull og tøys også, de to som ble satt inn da var sånn halvgode ca. Veeeeldig spent på morgendagen! Vi har jo helt glemt å ordne mannen fri fra jobb...går i tåka begge to her...så får ta innsettet alene, det skal vel gå bra! Ikke helt optimalt i tilfelle det er avgjørelser som må taes, men følger stort sett labdamenes magefølelse her uansett, de vet best! Rug i vei jenter, hold føttene varme og la mannfolka varte dere opp litt nå;-)
F*PCO Skrevet 11. juni 2014 #61 Skrevet 11. juni 2014 Jeg gikk også alene = opplyst enevelde:-) Hadde jo mannens godkjenning for både1 og 2, men legen rådet til 1og jeg føler også at vi har råd til å ikke risikere tvillinger på første runde. Men det hadde vært lett å ha mobilen på høyttaler så mannen kunne lyttet og deltatt i samtalen før innsett også.
embi Skrevet 12. juni 2014 #62 Skrevet 12. juni 2014 Da er jeg ruger også :-D Ruger på to kategori A egg! Vææææ Fikk valget om å sette inn begge to eller fryse ett, men tok ikke sjansen på å fryse det. Var et vanskelig valg å sitte der alene å ta, men heldigvis var samboeren enig når han ringte fra jobb, puh! Det betyr at av mine 14 egg ble det 2 til slutt, samme som Ballerina E og F*PCO, så virker ikke som antall egg ved uttak har så mye å si! Masse lykke til jenter! Opp, har du testet noe mer?
Heltefrøken Skrevet 12. juni 2014 #63 Skrevet 12. juni 2014 Gratulerer som tvillingruger:) Men jeg lurer på dette med kategori ! Jeg aner ikke hvilken kategori mine var ., ingen nevnte noe om det! Sa de det bare eller spurte du?
embi Skrevet 12. juni 2014 #64 Skrevet 12. juni 2014 Takk takk! Forrige gang sa de ingenting om det, bare at eggene da ikke var 100% bra, de hadde litt avvik, men ikke nok til å sette fingeren på. Denne gangen sa de at det var kategori A, men jeg glemte å spørre om hva som hadde skjedd med resten...regner bare med at de ikke var noe bra. Vi får bare stole på legene, de vet hva de holder på med. Og de setter ikke inn egg de ikke har tro på!
Heltefrøken Skrevet 12. juni 2014 #65 Skrevet 12. juni 2014 Jeg spurte klinikken nå og fikk til svar at det ene 8 delte egget var topp kvalitet mens det som lå mellom 6/7 hadde litt fragmentering , men det hadde nødvendigvis ikke noe å si . Etter deres skala lå begge innenfor kategorien god men om vi skulle bruke A B C kategori ville det ene ha vært A og det andre B ! Huff det synes jeg ikke noe om ... B😳
embi Skrevet 12. juni 2014 #66 Skrevet 12. juni 2014 Det har ingenting å si, et B egg kan bli en like fin baby som ett A egg! Det er bare ikke godt nok til å fryse! Da vil de ha A egg for å øke sjansene for at det overlever opptining. Rug og kos deg nå Ballerina E;-)
F*PCO Skrevet 12. juni 2014 #67 Skrevet 12. juni 2014 Koselig å være flere som venter på testdato omtrent samtidig:-) Gratulerer embi, tenk det kan bli to nurk:-) Vi fikk gode nyheter i dag, på dag 3 var 2 egg 8-delte, så vi har nå 1 i magen og 2 i fryseren. Veldig gledelig, og litt spooky;-)
mam&mam Skrevet 12. juni 2014 #68 Skrevet 12. juni 2014 Venter på mens og første fryseforsøk vi, blir spennnde og hååååper virkelig det blir det denne gangen etter 3 mislykka ivf'er Håper eggene opplever opptiningen, noen som vet hvordan prognosene er for overlevelse? Har jo bare to
mammadrøm Skrevet 12. juni 2014 #69 Skrevet 12. juni 2014 Venter på mens og første fryseforsøk vi, blir spennnde og hååååper virkelig det blir det denne gangen etter 3 mislykka ivf'er Håper eggene opplever opptiningen, noen som vet hvordan prognosene er for overlevelse? Har jo bare to Spennende! Jeg satt inn et fryseegg i går og fikk høre at 60-70 % overlever, så sjansene er gode:-)
Ringfinger Skrevet 13. juni 2014 #70 Skrevet 13. juni 2014 Hei! Kan jeg joine dere kanskje?) fikk fryseegg innsett på onsdag, ruge ruge.. Noen som gjør noe spesiellt i rugetiden..?
Jenta79-jente06 Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #71 Skrevet 13. juni 2014 Da har jeg vært på UL og der var det ett egg å se..Så her blir det uttak til mandag Måtte dette være gullegget
mam&mam Skrevet 13. juni 2014 #72 Skrevet 13. juni 2014 Hørtes jo meget lovende ut, blir spennnde å se hvordan kroppen reagerer helt uten medisiner, sett bort fra ovitrelle og evnt støttebehandlinga Lykke til med rugingen da, håpe det det klaffer for oss nå altså Venter på mens og første fryseforsøk vi, blir spennnde og hååååper virkelig det blir det denne gangen etter 3 mislykka ivf'er Håper eggene opplever opptiningen, noen som vet hvordan prognosene er for overlevelse? Har jo bare to Spennende! Jeg satt inn et fryseegg i går og fikk høre at 60-70 % overlever, så sjansene er gode:-)
Heltefrøken Skrevet 13. juni 2014 #73 Skrevet 13. juni 2014 Det har ingenting å si, et B egg kan bli en like fin baby som ett A egg! Det er bare ikke godt nok til å fryse! Da vil de ha A egg for å øke sjansene for at det overlever opptining. Rug og kos deg nå Ballerina E;-) Det var godt å høre 😀 Huff denne rugeperioden er nesten mer enn jeg kan tåle ! En i mai gruppa som jeg har fulgt testet i dag negativt etter å ha satt inn to egg en uke før meg ! Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke skulle fått positiv test... Er så trasig .. Når man går igjennom så mye , som langt regime er , og så fester ikke eggene seg til tross for at alt et lagt til rette for de Så nå har jeg nesten mistet helt troen selv 😳
Ringfinger Skrevet 13. juni 2014 #74 Skrevet 13. juni 2014 Ikke mist troen Ballerina E, den er alt vi må klamre oss til!!!!!! Det ER VÅR TUR denne mnd!!
Heltefrøken Skrevet 13. juni 2014 #75 Skrevet 13. juni 2014 Ikke mist troen Ballerina E, den er alt vi må klamre oss til!!!!!! Det ER VÅR TUR denne mnd!! Ja Det værste er at jeg hele tiden har tenkt at om jeg bare kommer meg til innsett kommer det til å gå bra For min / vår del er det så mye annet som kan gå galt og sist gang kom vi oss bare til ett uttak som ble avbrutt pga ingen egg! Jeg har amh under 1 og mannen særdeles dårlig kvalitet ! Så det at jeg faktisk fikk ut 3 egg som i tillegg ble befruktet og fikk inn 2 , er igrunn et lite mirakel Utrolig nok var prøven til mannen super denne gangen også så vi slapp tom icsi:) Hele dette forsøket har liksom godt over all forventning Så jeg har hele tiden tenkt at bare jeg kommer igjennom alt dette skal nok resten gå av seg selv Men nå begynner jeg jo å tenke at det slettes ikke er sikkert ! Men får bare håpe 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå