Ringfinger Skrevet 6. september 2014 #226 Skrevet 6. september 2014 Veldig enig med embi der opp, ang. Jordmor og leger:p hehe.. Gleder meg sååå til jeg skal til jordmor:p "eksperthjelp":p men de på sykehuset burde jo kunne dette de også men kanskje ho har noen andre syns punkter:)
Jenta79-jente06 Skrevet 8. september 2014 Forfatter #227 Skrevet 8. september 2014 I dag har jeg vært hos jordmor,å hørt verdens fineste hjertelyd Blir så glad når jeg hører den
Opp Skrevet 9. september 2014 #228 Skrevet 9. september 2014 Spennende embi!ja det går helt sikkert bra m småtassene , januar alt, tenk du får babyene først, men så kommer vi etter på løpende bånd 😉. Så fint du hørte hjertelyden hos jordmor jenta79 💜. Jeg har bestilt time til jordmor og skal dit på torsdag 😊 nettopp av den grunn, å få snakket litt om alt dette her. Hadde en fin samtale m "fosterlegen" igår da, og vi snakket om dette her, og vi var begge enige om at jeg faktisk ikke burde ta fostervannsprøve. Det er 0,5-1% risiko for komplikasjoner og abort, og jeg kommer aldri til å tilgi meg selv om det skulle skje, og når sjansen er såpass lav som rundt 1% for alvorlig feil så er det virkelig ikke verdt det. Hun sa også at vi ser jo en hel del på ultralyd, og at vi kunne ta en ny grundig gjennomgang om noen uker, men hun trodde ikke at hun ville finne noe da 😃. Ja så lever litt på den ul til Ul som deg embi, men begynner å glede meg over at jeg er gravid og tro at jeg skal få barn. Magen har est ut siste uken 😄 men jeg ser jo bare litt blubbete ut på magen for andre. Bare 2 bukser m høyt liv som er behagelige å gå m nå. Hodepine igjen idag 😫, prøver å ikke ta paracet.
Ringfinger Skrevet 10. september 2014 #229 Skrevet 10. september 2014 så bra å høre jenta79:D godt du fikk "ordnet opp i tankene" sammen med noen Opp, og jeg er helt enig med deg! Jeg merker jeg er sååå sjalu på dere som får ultralyd så ofte:D
Opp Skrevet 11. september 2014 #230 Skrevet 11. september 2014 Ja men er alltid veldig skummelt siden vi får jo det av en grunn, så egentlig bare bra du slipper, det er jo et veldig godt og beroligende tegn at du ikke må det egentlig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå