Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye mammadrøm!!

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer mammadrøm!

Kjedelige greier F*PCO, men ikke gi opp heeeelt enda!

Jeg skulle egentlig ha testdag i morgen, men klarte ikke å la vær å teste i dag, den ble positiv:-)

Jeg måtte teste i dag for å se om jeg kan dra på jobb eller ikke...

Se om dere er enige i dette jenter:

Første graviditet jobbet jeg til uke 8, vi fant ut i uke 10 at fosteret døde i uke 4/5.

Andre gangen sluttet jeg å jobbe ved positiv test, fant ut i uke 11 at fosteret døde i uke 9.

Tredje gangen jobbet jeg som normalt, vi fant ut i uke 7 at fosteret døde i uke 4/5.

Jeg har en jobb som innebærer å sitte inni en maskin som støyer og vibrerer veldig, og der sitter jeg i noen timer om dagen... Det har ikke blitt forsket på at dette kan skade et foster, men hvis jeg ser på min historie så ser jeg jo at den gangen vi kom lengst var den gangen jeg ikke satt inni den maskinen...

Nå har jeg ikke jobbet siden dagen før innsett, og er nå litt nervøs for å utsette meg for det stresset jeg har på jobb...

Hva hadde dere gjort?

Jeg er ganske sikker på at det her blir å holde seg borte fra den maskinen. De skal jo da finne tilsvarende arbeid til meg, det finnes ikke på den jobben, dermed blir jeg sittende å surre på et kontor å alle vet nok en gang at jeg er gravid. Det er en stor belastning å sitte der når alle spør og graver og skal male barnerom i forskjellige farger når man bare er noen uker på vei og har den historien vi har. Dermed blir dt enten hjemmekontor eller sykemelding, det går ut på det samme, da de ikke har oppgaver å gi meg til et hjemmekontor.

huff den dårlge samvittigheten gnager litt nå. men vi må jo gjøre alt vi kan for at denne lille spiren skal overleve!

For denne gangen skal det det! Alle gode ting er 4 :-)

Skrevet

IKKE gjør det.. Gjør det som føles best for DEG! Det er ingen som takker deg uansett... Jeg hadde vært sykemeldt..

Er selv sykemeldt og har ikke planer om å komme tilbake før det har festet seg GODT denne gangen.. De to andre gangene jeg har vært gravid f

Gikk jeg på jobb en dag etter ikm og mistet begge gangene.. Denne gangen skal jeg helgradere meg...! Det SKAL henge 9 Mnd...!! ;)

Skrevet

Helt enig Ringfinger, det blir sykemelding her og!

Vært hjemme en halv dag og jeg kjeeeeedeeeer meg...hehe

Bra at formen er bra da, så får bare prøve å slappe av nå og la kroppen få gjøre det den skal og håpe på det beste!

Lykke til til deg og Ringfinger:-)

Skrevet

Gratulerer embi!!! Fantastiske nyheter:-)

Skrevet

Gratulerer mammadrøm!

Kjedelige greier F*PCO, men ikke gi opp heeeelt enda!

Jeg skulle egentlig ha testdag i morgen, men klarte ikke å la vær å teste i dag, den ble positiv:-)

Jeg måtte teste i dag for å se om jeg kan dra på jobb eller ikke...

Se om dere er enige i dette jenter:

Første graviditet jobbet jeg til uke 8, vi fant ut i uke 10 at fosteret døde i uke 4/5.

Andre gangen sluttet jeg å jobbe ved positiv test, fant ut i uke 11 at fosteret døde i uke 9.

Tredje gangen jobbet jeg som normalt, vi fant ut i uke 7 at fosteret døde i uke 4/5.

Jeg har en jobb som innebærer å sitte inni en maskin som støyer og vibrerer veldig, og der sitter jeg i noen timer om dagen... Det har ikke blitt forsket på at dette kan skade et foster, men hvis jeg ser på min historie så ser jeg jo at den gangen vi kom lengst var den gangen jeg ikke satt inni den maskinen...

Nå har jeg ikke jobbet siden dagen før innsett, og er nå litt nervøs for å utsette meg for det stresset jeg har på jobb...

Hva hadde dere gjort?

Jeg er ganske sikker på at det her blir å holde seg borte fra den maskinen. De skal jo da finne tilsvarende arbeid til meg, det finnes ikke på den jobben, dermed blir jeg sittende å surre på et kontor å alle vet nok en gang at jeg er gravid. Det er en stor belastning å sitte der når alle spør og graver og skal male barnerom i forskjellige farger når man bare er noen uker på vei og har den historien vi har. Dermed blir dt enten hjemmekontor eller sykemelding, det går ut på det samme, da de ikke har oppgaver å gi meg til et hjemmekontor.

huff den dårlge samvittigheten gnager litt nå. men vi må jo gjøre alt vi kan for at denne lille spiren skal overleve!

For denne gangen skal det det! Alle gode ting er 4 :-)

Gratulerer så mye:-) Jeg hadde helt klart dratt til legen og forklart situasjonen. Høres lurt ut med en sykemelding hvor du er hjemme når det er vanskelig å tilrettelegge for deg på jobben. Forstår godt at du ikke ønsker at de andre skal vite det så tidlig.

Annonse

Skrevet

Takk jenter:-) nå håper jeg dagene hjemme flyr av gårde!

Første UL blir 11/7, håper det går bra denne gangen!

Fikk i hvertfall sykemelding fra Hausken, de var helt enig i tankegangen min, det var bra:-)

Håper det kommer flere positive tester her inne også, blir spennende å følge med!

Skrevet

Testdag og mens i dag. Håper å ikke se noen av dere her når vi starter neste runde. Lykke til videre-klemmer:-)

Skrevet

JEG!! har positiv test!!! Tør nesten ikke rope hurra, går på do hver halvtime i frykt for å se rødt.. Men JEG har positiv!!

Trist å høre om dere med negativ:(( nå er det sommer så har dere god tid til å pleie kroppene til et mirakel:) (huff, vet hvordan det er å aldri være den som får positivt svar..:(() det BLIR deres tur!

Skrevet

Gratulerer ringfinger! Så utrolig bra!!hvilken rg dag er du på nå? Det går helt sikkert veien denne gangen, det skal det bare! Masse lykke til!!

Skrevet

Mensen dag i dag, så vet ikke hvilken dag jeg er på:P noen som vet?:P akkuratt 4 uker på vei med fryseforsøk(?)

Skrevet

Kommer litt Ann på om jeg regner fra siste mens eller innsett, hbordan skal jeg regne...?

Annonse

Skrevet

Ifølge innsett skulle jeg ha mensen i dag(14 dager etter) men ifølge mensen skulle jeg hatt tidligere enn i dag

Skrevet

Hurra Ringfinger!!!:-)

Skrevet

Gratulerer Ringfinger:-):-)

Jeg hadde sneket i køen hvis vi allerede var i boks, er bare et år nøyaktig siden vi startet prøvingen. Neste post for meg er p-pilleperiode mot overivrige eggstokker, så nå slipper jeg prøvestress for en stund.

Skrevet

Gratulerer så mye Ringfinger :D Håper jeg kommer etter dæ om 1 uke :) Har du noen symptomer?

Skrevet

Jeg var veldig vonde pupper.. Hehe, mest høyre også var jeg kvalm noen dager tidligere her, men ikke like mye lengre, bare litt om jeg er sulten. Går på tå hev her hjemme nå i håp om mensen ikke skal komme..

Skrevet

Jeg klager absolutt ikke nå, men å begynne å brekke seg når man står opp og er på dag 4+3 er vell litt tidlig...?!:s

Skrevet

E e e e e har fått positiv test :D Måtte spira sitte denna gangen :)

Skrevet

Grattis jenta79 :-) gode nyheter! Krysser fingrene for at det går bra for oss nå:-)

Skrevet

Tusen takk for det embi :) Ja alt skal gå bra for oss nå :)

Skrevet

En hel uke til første UL....jeg vet ikke om jeg holder uuuuuut!

Går med en forferdelig følelse i dag om at nå er det over, igjen...

Går liksom bare å venter på å begynne å spotte, blææææ

Har hatt forferdelig mye vondt i magen siste uka, mye luftplager, men også annen vondt...kan ikke være riktig at man skal gå rundt å ha vondt? Mest på natten, da våkner jeg av smertene. I dag har det roet seg litt, og nå er d ukjent og da blir det skummelt og!

Går det bra med dere andre?

Skrevet

Her går det bare bra :) Langt er du kommet nå da embi?I dag er e 4+4. Har ikke ul før 5 august...Lenge å vente..

Skrevet

Kommet til 5+3 bare... To ganger tidligere har det dødd denne uka, bare en gang har jeg kommet meg til uke 8..så går på en måte å venter på at det skal skje igjen, men finner det jo ut om en uke:-)

Liker ikke at det gjør så vondt hele tida, men håper det bare er strekking og luft!

Disse første ukene er laaaaange altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...