Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To er mye bedre enn ingen! Og du er jo bare på sprøytedag 7, så de vokser seg nok store og fine de neste dagene 👍

Trenger jo bare ett egg, så lenge det er laget av gull 😉 eller noe sånt!

Jeg drømte før siste egguttak at alt de fant var eggerøre...mye rart man tenker oppi denne prossesen! Og utrolig hva de får til bare ved rett stimulering!

Hahaha eggerøre :) morsomt :)

Ja man trenger bare ett:)

Første forsøk der jeg ble graviden mistet, hadde jeg også bare 2 på ul dag 7:) satt igjen med 3 og ett ble befruktet :)

Så ja det er mulig:)

Ja det er rart hva de får til :) fantastisk egentlig :)

Fortsetter under...

Skrevet

Å så trist å høre Ballerina E! Krysser fingrene for deg denne runden! Ventetid er det værste som finnes... Håper de ser ett eller maaange gullegg!

Har gått over to uker på spray nå, begynner med sprøytene i morgen! Måtte tiden flyyyy og eggene vokse

Første runde her og på lang protokoll, fikk ingen på frys sist, håper på å være så heldig at vi får det denne gangen.

Mammadrøm; tar du progynova flere ganger om dagen? Har fått dosepå 4 mg, men ikke noe om hvordanjeg skal dosere det. Kanskje en om morgenen og enomkvelden?

Jeg tar to progynova om morgenen og en om kvelden etter dosering fra riksen:-)

Lykke til med sprøytestart i morgen, håper du får mange fine egg!

Skrevet

Takk mammadrøm, mente å huske at de sa en om morgenen og en om kvelden. Det stemmer jo med det du gjør så da blir det nok bra!

Lykke til du og😊

Skrevet

Da er jeg på stikkedag nummer 3, første UL på fredag, foreløpig beregnet uttak tirsdag over pinse:-):-) Utrolig glad for å være igang med første ivf. Tidligere 1 mislykket AIH og ett års prøving.

Skrevet

Jeg oppdaterer litt jeg :) ul på mandag viste 3 follikler . Det har kommet en til siden sist og det er bra :) Har uttak på fredag:)

Men jeg lurer litt på om et hører til her eller mai . Jeg begynte på nesespray 5 mai men har jo ikke uttak før nå i juni. Hva er det som er avgjørende om man hører til her eller der? Er det når man starter behandling eller når man har uttak/ innsett/ testing ?

Skrevet

Da har jeg begynt på sprøytene :) Enda et steg nærmere :) Måtte tida gå fort til uttak i uke 25 :D

Annonse

Skrevet

Har ca samme datoer som deg Ballerina E, tror vi hører til her 😊 og så bra med enda en follikkel👍

Har første ultralyd på fredag, går på større doser denne runden så er spent på å se om det har skjedd noe! Kjenner litt murring og oppblåsthet, så håper på det beste!

Skrevet

Da får jeg holde meg her embi:)

Hvor store doser går du på?

Jeg satt mine siste stikk i dag 😀👍 300 ie puregon og 150 menopur . 450 til sammen . Er visst høyeste dose . Har lav amh og produserer veeeeeeldig få egg :)

Skrevet

Gikk på 175 menopur sist, 225 menopur nå. Pluss synarela, klexane, progynova og albyl e...

Fikk ut 6 egg sist, hvor av to til slutt ble halvbra og begge ble satt inn, ble gravid men mistet i uke 7...

Men du har jo klart å lage tre eggposer nå Ballerina E , det er jo bra med lav amh! Får håpe alle tre inneholder fine og sterke egg! :-)

Grugleder meg til ultralyden på fredag, håper det er noe der...

Denne runden prøver vi progynova, det er ny taktikk denne runden! Føler jeg må gjøre noe annerledes etter hver gang vi mister, siden det ikke funket det vi gjorde sist. Ny taktikk, nytt mot! :-)

Blir spennende å høre fra deg i helga Ballerina E ;-)

F*PCO vi har heeelt like datoer, med UL fredag og forhåpentligvis uttak over helga:-) går det bra med deg? Kjenner du noe?

Skrevet

Ja jeg er veldig fornøyd med 3 denne runden . Forrige gang fikk jeg bare frem en eggpose og den var tom ved uttak😱

Håper virkelig ikke det skjer igjen . Det skal vel litt til for at 3 er tomme ?

Huff blir helt nervøs av å tenke på det😳

Nå skal det sies at den ene bare var 10 mm mandag så det spørs om den greier å vokse seg stor nok til at de får noe ut av den på fredag . Men er vel lov å håpe :)

Trasig å bli gravid og miste:( vet akkurat hvordan det er . Ett skritt frem og ti tilbake 😞

Vi får håpe det går bedre denne gangen :)

Du har ul fredag , jeg har uttak :) blir spennende å se om det går riktig vei :)

Skrevet

I dag var jeg på ultralyd. Alt så bra ut heldigvis, så det blir innsett av egg på onsdag:-)

Skrevet

Så artig, embi! Bra å ha med noen som har vært ute for dette før! Det går fint med stikkingen, og jeg lurer på om jeg begynner å kjenne litt i spesielt høyre lyske, men jeg er ikke sikker på at det ikke er innbildning;-) Jeg har jo ikke vært med på dette før. Er litt oppblåst i magen også, men jeg har hatt mye stress tidligere i uken og da blur magen ofte litt i ulage. Er veldig spent på hvordan responsen er:-) På den ene siden er jeg 36 og 'gammel', på den andre siden har jeg litt pco og amh på 32, så både få og mange egg er en mulighet. Min store skrekk er at de skal løsne spontant før uttak, og den nest største skrekken er selve uttaket:-D Men utrolig godt å få gjort et forsøk uansett, det har vært veldig stressende å bare vente... :-)

Skrevet

Å nå skjer det mye fremover for alle, spennende! Ett steg nærmere Mammadrøm, bare å glede seg til å bli ruger da :-)

Jeg har også de samme "skrekkene" F*PCO... Uttaket forrige gang gikk veldig bra, ingen smerter! Håper på det samme nå:-) jeg er også "gammel", 34 år, selv om legene sier jeg er ung i dette gamet... Jaja, jeg hører klokka klikker uansett!!;-) Tror ikke det er vanlig at alle eggene stikker av, vi får jo medikamenter for å unngå det. Ingen garanti for at ett ikke stikker av, men som regel har de ganske god kontroll på det.

Venting er det værste som finnes, godt at de neste ukene nå så skjer det masse! :-)

Annonse

Skrevet

Klokka tikker! ikke klikker... Hjelpes, disse medikamentene ødelegger hjernen min... Har blitt et surrehue uten sidestykke! Bare noen dager til nå...

Skrevet

Nå er jeg ferdig med uttak :) fikk ut alle tre eggene :) så nå er det bare å vente på dommen i morgen 😳Huff jeg gruer meg😳

Skrevet

Masse lykke til ballerina e! Håper det er gullegget! Jeg er selv på rg 9,ikke noen av de klassiske tidlig gravid symptomene å føle på så håpet er ganske så labert kan man si. Trøsten er at folk har jo fått positiv test uten symptomer også, så får jeg klamre meg til det enn så lenge og holde hodet oppe til dommen foreligger :#! Femte forsøket dette her, men er ikke i nærheten av å gi meg, skal ha barn!! 😁

Skrevet

Gratulerer Ballerina E! Da krysser vi fingrene for at eggene er fine og gjør lure ting i løpet av natten:-)

Legen min var godt fornøyd! Jeg hadde 10-12 eggposer som er store nok til å tas ut, og det blir allerede på mandag. Det var 27 eggposer totalt som hadde vokst, så det er varierende størrelser og det blir spennende å se hvordan kvaliteten er.

Embie, fikk du gode nyheter?:-)

Skrevet

Så bra Ballerina E, krysser fingrene for gode nyheter i morgen!:-)

Spennende tider Opp! Du ligger litt foran oss andre, håper du leder vei for oss andre nå:-) ingen symptomer er like bra som masse symptomer!

Jeg fikk også gode nyheter F*PCO:-) flere egg enn sist, da var det 6 stk. Uttak mandag her og, da er klinikken egentlig stengt, men de holder åpent for de som må ha egguttak! Det er jo helt supert:-)

Gleder meg til å kunne slutte med spray og sprøyter! Og håper eggene er av god kvalitet! Legen sa han håpte vi denne gang kunne få noen på frys, det hadde jo vært utrolig bra!

Nå må neste uke vurderes angående jobb... Mandag må jeg jo melde meg inn syk, jobber skift så har ikke fri helligdager, men lurer litt på hva jeg skal gjøre med resten av uka... I jobben min utsettes jeg for en del stress, støy og vibrasjoner til daglig...har så lyst til at alt skal gå bra og vurderer dermed å sykemelde meg hele uka for optimale forhold for eggfesting! Men får dårlig samvittighet ovenfor jobben...uka etter har jeg friuke, så da får jeg jo ruget som jeg vil uansett.

Hva gjør dere?

Skrevet

Så flott, embi!! Jeg får også teamet inn på stengt dag, veldig glad for det:-)

Jeg jobber også skift og har flere nattevakter og mye stress frem mot beste festetid. Jeg skal gå på jobb, selv om jeg helst ville hatt bare dagjobbing og ruget.

Skrevet

3 av 3 egg er normalt befruktet og ser bra ut:) det var en lettelse😀

Nå er min største bekymring at de ikke skal klare seg til mandag . Det føles sååååå lenge !😳

Skrevet

Da ligger jeg dopa og fin på sofaen etter dagens egguttak:-)

14 egg ut, og er helt overrasket og lettet over at det ble så mange! Innsett blir torsdag, de ville vente en dag extra for å være sikre på at det de setter inn er levedyktig og av god kvalitet. Krysser fingrene for god tilbakemelding i morgen!!

F*PCO gikk det bra med deg?

Ballerina E ble det innsett i dag?

Opp hvordan er formen din, har du testet enda?

Skrevet

Jeg fikk hele 19 egg, pluss at det lå noen igjen som var kronglete å få tak i, så han ga seg. Vet at det ikke er bra med så mange, men irrasjonelt nok så føles det bra:-) Innsett onsdag hvis cellene oppfører seg eksemplarisk.

Selve uttaket gikk greit, noen av stikkene kjentes godt, men ingen var veldig vonde.

Så bra at det har gått så fint hos alle:-) Jeg håper storken planlegger februar/mars-leveranser i fleng!

Skrevet

Så bra egguttakene har gått bra og at dere fikk ut så mange egg begge to! Hvordan gikk det med deg Ballerina E i dag? Her er det nedtelling til innsett av frys på onsdag:-)

Skrevet

Jo takk det går strålende for i dag ble jeg tvillingruger💗😀

To flotte egg hadde delt seg til 6 og 8 , og det siste hadde dessverre 2 kjerner og var derfor ikke egnet til frys . Men jeg fikk inn to flotte og det er jeg overlykkelig for :)

Skrevet

Så bra Ballerina E! Lykke til med rugingen på to gullegg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...