Gå til innhold

Spår med tarotkort og trenger noen prøvekaniner :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Maria 06.10.86

Lurer litt på økonomi ut året. Det er en søknad det står og faller litt på foreløpig, så vi er ganske usikre på utfallet.

Ellers kanskje hva du nå enn måtte få opp rundt kropp og helse, hvis det skulle være noe. Venter baby senere i år. Har fått vite kjønn og at h*n vokser greit og alt ser normalt ut. Jeg lurer vel ikke egentlig på noe rundt helse og baby, men hvis du leser noe relatert til det, så kjør på :P Kan jo bekrefte eller avkrefte ting og tang om ikke annet.

Anonymous poster hash: 3c80d...f61

Birthe 3 mai 84 Ønsker og bli spådd om graviditet. Når det Evt skjer og om jeg må gå på Pergotime som forrige gang eller om det vil gå den naturlige gang😄kjønn? visst du får opp noe generelt ellers vil jeg gjerne få vite det😄👍

Håper på svar😊

Kristine 290588

Graviditet, når jeg blir det? eller om jeg er det?

Hva bringer Kjærligheten ?  

Takker på forhånd :)

Mvh

Hei Kristine :)

Får opp juni på graviditet. Men om det er at du vil bli gravid juni dette året eller om baby har termin juni neste år klarer jeg ikke å svare på nå.

Når det gjelder kjærligheten så får jeg opp en fortid med mange store planer for fremtiden. Flytting, barn og ett liv sammen.

I nåtiden får jeg opp endring og fornyelse. Du må ta ett oppgjør med fortiden, med det du har vært og gjort hittil i livet ditt. Du må forandre deg, om du vil eller ikke. Du må tenke nøye igjennom valgene du tar.

I fremtiden får jeg opp at alt vil føles grusomt, håpløst og urimelig urettferdig. Ting kan ikke bli verre. Vær forsiktig med hvem du betror deg til, og tenk deg om to ganger før du skriver under på noe. Det positive med dette kortet er at fra nå av kan det bare gå en vei - oppover.

Annonse

Hei kan du se på meg generelt...?

070382

Graviditet / Barn,/kjønn

økonomi

fremtid

Reise

Skal til sykehus snart vil dette gå bra :)? Kan skrive Mail til meg

Har Sendt deg en priv meld

Endret av dreaming of a new baby

11.10.88

Flytter jeg til Danmark innen 3 mnd?

Takk!

Syns det er vanskelig å fokusere meg inn på deg uten noe navn. Så klarer ikke svare på spørsmålet ditt. 

Da sender jeg pm :)

Gjest mari73

Hei! Veldig snilt om du kunne sett på meg; har prøvd i over ett år snart...gått 3 runder med pergotime + en MA i desember 2013. Har ikke gitt opp helt enda...men? Er det meninga at det skal komme en liten en til? Min dato: 180673, mannens 250174.

Cecilie 22-05-89

Endelig gravid på første IVF forsøk etter mange år. Termin 15 desember, kan du se hvilket kjønn det er? :)

Endret av MinStørsteDrømBlirSann?

*Skriv ned navn og fødselsdato

*Hva du ønsker å bli spådd om.

*Gjerne konkrete spørsmål, ikke ja/nei spørsmål.

:)

Jeg kommer til å se på dere i kveld :)

-Isolt♡

Sendte deg en PM... Du må gjerne komme med så mye du klarer :) 

Takker så mye for å være prøvekanin ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...