FirstAidKit Skrevet 5. mai 2014 #1 Del Skrevet 5. mai 2014 Noen som har tips for å få babyen til å ta flaske? Har prøvd 6 forskjellige flasker, både mm og mme, pappaen har gitt, jeg har gitt... Ingenting funker. Nå skal mor snart bort i noen timer, og det begynner å haste med å få til flaskematingen. Babyen skjønner ikke at han skal suge, bare biter og tuller med tuten med tunga. Takk for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 5. mai 2014 #2 Del Skrevet 5. mai 2014 Samme her ; ) bare tygger og tuller... Eller så spyr han fordi han brekker seg av tuten : ) håper vi får mange tips. De andre gutta mine tok flaske , pupp og smokk i bøtter og spann, men jeg har ingen tips ; ) vil tro de tar flaska dersom de blir sultne nok men . Ikke noe hyggelig tanke hvis man skal bort noen timer at ungen hyler av sult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mai 2014 Min brekker seg også, stakkar. Storesøster tok både smokk og flaske, men han her vil ikke ha noen av delene. Så vi har det nok ganske likt, HH80! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 5. mai 2014 #4 Del Skrevet 5. mai 2014 Ingen tips utenom å prøve tutekopp. Det kan funke for noen... Min gutt er nå 11 måneder og vil fremdeles ikke drikke noe fra flaske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Del Skrevet 5. mai 2014 gi fra vanlig kopp eller med skje. det måtte jeg gjøre på barsel da lille ikke ville ta pupp Anonymous poster hash: da04a...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 5. mai 2014 #6 Del Skrevet 5. mai 2014 Vi hadde stor suksess med å kombinere flasker og amming med tommee tippee flaskene, der bruker de samme teknikk og melka flyter ikke ustanselig. Mine hatet vanlige tåteflasker, trodde de skulle drukne tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mai 2014 Problemet her er at han ikke skjønner at han skal suge. Han bare surrer med tuten. Frustrerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victoria84 Skrevet 8. mai 2014 #8 Del Skrevet 8. mai 2014 Med jenta vår måtte jeg holde meg på kjøkkenet og være helt stille,så hun ikke kunne se eller lukte meg. Mens faren hennes hadde henne på fanget foran tv'en for å distrahere henne fra flasketuten. Vi prøvde hver dag i nesten 2 mnder før hun plutselig tok flasken:) Nå tar hun flasken uten noe problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babelina Skrevet 13. mai 2014 #9 Del Skrevet 13. mai 2014 Tror ogsa slikt tar tid... Mi jente tar flaske sann halveis, kommer an pa sult og humor...na tar Hun endelig smokk etter Lang tid med proving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå