Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hvilken foundation bruker dere i sola, eller bruker dere det? Er avhengig av å ha noe i ansiktet, men skal til syden om ikke lenge, og er litt redd jeg blir skjoldete i ansiktet ved feil bruk av foundation. Anonymous poster hash: 1e5e7...9c9
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Bareminerals ID pudder, den er det solfaktor i også. Foundation er vanskelig å få så jevnt at det ikke blir skjoller.. Men det er min erfaring
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Ville ikke brukt foundation, men en farget dagkrem eller lignende. Laura Mercier f eks. Eller en BB-cream, men de har jeg ikke noe erfaring med selv så kan ikke anbefale merke. Anonymous poster hash: a7450...1f6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Jeg får kviseutbrudd om jeg bruker solkrem i ansiktet, så her går det i BB cream fra Estee Lauder, faktor 35 (finnes også i faktor 50). Jeg har ganske fet hud, og denne matter godt ned uten at jeg blir tørr (bruker en god dagkrem først, Spotless fra apoteket, beste jeg har brukt). Anonymous poster hash: 1997c...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå