Gå til innhold

press rundt skjedeåpningen

Anbefalte innlegg

er i uke 35 nå... har pressende følelse rundt åpningen og leppene hovner opp.. er dette normalt?Har to barn fra før, men det er så lenge siden sist, så jeg husker ikke : S de som har hatt det slik.hvor lenge etterpå kom babyen?

Anonymous poster hash: 9d62a...fdb
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139240-press-rundt-skjede%C3%A5pningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt! :) Er gravid med nummer tre nå og har hatt det slik med de to andre barna også..spesielt mot slutten. Denne gangen kom det tidligere enn med de andre, men det er visst også vanlig når man er gravid for tredje gang :)

Er skikkelig hoven i underlivet og det presser masse nedover....er nok bare babyen og kroppen som gjør seg klar til fødsel, selv om det dessverre kan ta laang tid før de kommer ut allikevel.. :/

Jeg har hatt det slik de siste 2-3 mndene og jeg er bare 30 uker på vei. Ifølge jordmor var det normalt men at man bør trene bekkenmusklaturen mer. Selv har jeg trent bekkenmusklaturen hver dag siden jeg fikk mitt første barn og føler at jeg ikke kan trene den mer enn hva jeg gjør og da sa jordmor at det er sjanse for å få fremfall av skjede/livmor etter fødsel og at det kom at rifter fra forrige svangerskap som ikke var godt nok tatt hånd om.

Anonymous poster hash: bdf00...d69

Her er det også hovent:( sv.skap nr.2. Kan ikke huske at jeg var slik sist gang.. Men nå ser jeg åreknuter på innsiden av leppene. Har hørt om de som har dette men at det er vondt, men er ikke vondt her da heldigvis. Er i uke 36 nå..

Jeg har jobba lenge i helsesektoren og har sett flere pasienter med nedsunken livmor. Dette er noe jeg tenker endel på...huff! Hadde ikke fin fødsel sist, og revna masse...er så redd for at det skal skje igjen :(

Anonymous poster hash: 52103...26a

Annonse

Jeg føler også press i underlivet, har ikke sjekket om det er hovent , men kjennes litt sånn ut. Er i uke 31/32. Jordmor sa det er vanlig med pressfølelsen.. hodet er ikke festet enda for vår del.

Anonymous poster hash: cf34e...912

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...