moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #26 Skrevet 14. mai 2014 Cillit bang!!!!! Spray på skyll av Ja den selges jo overalt
sologsommer Skrevet 14. mai 2014 #27 Skrevet 14. mai 2014 Mirakel svamp. Er bare og vaske, og der trengs ikke og skubbe!! Er fantastiske!!! 4 stk for ca 20 kr på europris eller 50 stk for 100 kr. På Ebay
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #28 Skrevet 15. mai 2014 Cillit bang!!!!! Spray på skyll av Går det på både dusjdører i glass og gulvet i dusjen?
skjotta Skrevet 15. mai 2014 #29 Skrevet 15. mai 2014 Cillit bang!!!!! Spray på skyll av Går det på både dusjdører i glass og gulvet i dusjen? jepp. Og blandebatteri og dusjhode og badekar og vask og kran og....
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #30 Skrevet 15. mai 2014 Cillit bang!!!!! Spray på skyll av Går det på både dusjdører i glass og gulvet i dusjen? jepp. Og blandebatteri og dusjhode og badekar og vask og kran og.... Da blir det innkjøp imorgen!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #31 Skrevet 15. mai 2014 Cillit bang!!!!! Spray på skyll avGår det på både dusjdører i glass og gulvet i dusjen?jepp. Og blandebatteri og dusjhode og badekar og vask og kran og.... Da blir det innkjøp imorgen! Sånn at du vet det: den er grisedyr, og ikke spesielt drøy i bruk. Det er ihvertfall min erfaring. MEN, den funker akkurat like bra som nevnt over. Knallbra faktisk!! Anonymous poster hash: ef048...f08
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #32 Skrevet 15. mai 2014 Cillit bang!!!!! Spray på skyll avGår det på både dusjdører i glass og gulvet i dusjen?jepp. Og blandebatteri og dusjhode og badekar og vask og kran og.... Da blir det innkjøp imorgen! Sånn at du vet det: den er grisedyr, og ikke spesielt drøy i bruk. Det er ihvertfall min erfaring. MEN, den funker akkurat like bra som nevnt over. Knallbra faktisk!! Anonymous poster hash: ef048...f08 Takk for tips Har vaskehjelp som pleier å vaske dusjen, så håper jeg ikke trenger å bruke den flere ganger i uka. Men føler det må noe mer til, for hun gjør ikke jobben like godt som meg, selv om jeg har vist henne flere ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå