Gå til innhold

Hva synes dere om Olav?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Og vi har fortsatt ikke kommet noen steg nærmere en avgjørelse og termin er rett rundt hjørnet! håper å få flere tilbakemeldinger på hva som er finest av de to vi tenker på :)

Hadde storebror Johannes vært litt eldre, kunne jeg like godt tenkt meg at han tok den siste avgjørelsen ;)

Så folkens...

Olav eller William?

Anonymous poster hash: 423b8...67e

Annonse

Ok, tusen takk for tilbakemeldingene dere :) det ser ut til at Olav faktisk er mye bedre likt enn hva jeg hadde trodd, å det er jo bra! Dette skal jeg vise samboeren når han kommer hjem fra jobb, så får vi se om dette hjelper på :)

Annonse

Olav er kjempefint, William er jeg ikke så begeistret for. Synes William er blitt et litt "lavstatusnavn" nå, mens Olav er klassisk, flott og stødig. Synes man skal gi litt blanke i hvor godt det står med søsken sitt navn, men siden du spør, så passer Olav absolutt best. William og Johannes er feil i mine ører, ulik stil.

Lykke til:) Olav er vakkert og kler alle aldre:)

Anonymous poster hash: 7710b...e81

Olav er kjempefint, William er jeg ikke så begeistret for. Synes William er blitt et litt "lavstatusnavn" nå, mens Olav er klassisk, flott og stødig. Synes man skal gi litt blanke i hvor godt det står med søsken sitt navn, men siden du spør, så passer Olav absolutt best. William og Johannes er feil i mine ører, ulik stil.

Lykke til:) Olav er vakkert og kler alle aldre:)

Tusen takk for et veldig godt svar, dette hjalp oss faktisk ganske mye :)

Nå har vi plutselig kommet på enda ett navn, og vil derfor dele det med dere... :)

Hva synes dere om Benjamin?

Johannes og Benjamin?

Johannes og Olav

Johannes og William

Anonymous poster hash: 423b8...67e [/

quote]

Liker forsatt Olav best og liker egentlig ikke de andre navnene,men liker William bedre enn Benjamin. Synes dere bare kan gå for Olav jeg, som du ser på komentarene, så liker jo de fleste Olav bedre enn William og jeg vik tro at de også liker Olav bedre enn Benjamin.

Neineinei, nå har dere et så flott og klassisk navn som Olav! Ikke begynn å rote det til igjen! ;) Hehe.

Synes Benjamin er litt som William: ikke like "stødig".. Og passer heller ikke så godt med Johannes, siden dere er så opptatt av det.

Forøvrig synes jeg Benjamin har pen lyd, det samme gjelder William. Begge var på min liste en gang i tiden. Men føler nå at de er blitt litt mye brukt av, hm, folk jeg ikke helt identifiserer meg med.. Kanskje har smaken min bare endret seg.

Håper dere velger Olav:) Men husk: det er DERE som skal like navnet! :) Og selv ville jeg ikke brydd meg særlig om hva storebror heter.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...