Gå til innhold

Hva synes dere om Olav?

Anbefalte innlegg

Vi vurderer Olav som navn til lillebror i magen.

Det blir isåfall oppkalling både fra min og samboers side.

Men i det ene øyeblikket synes jeg det plutselig blir utrolig tungt for en liten søt gutt, men i det andre øyeblikket elsker jeg det..:)

Trenger litt tilbakemeldinger fra dere, slik at jeg har flere synspunkter fra noen som ikke kjenner oss.

Storebror heter forressten Johannes.

Passer Olav med Johannes?

Og hva synes dere om selve navnet?

Anonymous poster hash: 423b8...67e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144139203-hva-synes-dere-om-olav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for tilbakemeldingene og jeg håper det kommer enda fler, for jeg kjenner at det hjelper veldig på for hver kommentar som kommer inn :)

Jeg har også alltid hatt William i bakhodet hele tiden og liker det utrolig godt. Men jeg vet at samboer kanskje liker Olav enda bedre, da dette er faren hans sitt navn også.. :)

Olav er da ikke noe tungt navn, Olav er er et flott navn og passer bra til Johannes.

Det var fint å lese :) jeg blir igrunn mer og mer overbevist når jeg leser, for all den tenkingen jeg har brukt tid på det navnet har gjort meg utrolig usikker...

Olav eller William da?

Annonse

Olav er nydelig!! Kjenner en liten gutt som heter det, vakkert! Du kan trygt velge det!

Da høres det igrunn ut at jeg har bekymret meg alt for mye den siste tiden, for du har helt rett, navnet er såå fint :)

Olav er da ikke noe tungt navn, Olav er er et flott navn og passer bra til Johannes.

Det var fint å lese :) jeg blir igrunn mer og mer overbevist når jeg leser, for all den tenkingen jeg har brukt tid på det navnet har gjort meg utrolig usikker...

Olav eller William da?

Helt klart Olav

Anonymous poster hash: 75145...78a

Olav og Johannes passer absolutt sammen. Jeg synes Johannes er litt tungt jeg da, men det er et nydelig navn altså. Olav er litt lettere i mine ører :-) Men dette med navn er såå ulikt hvordan vi oppfatter det, viktigst er det at dere selv liker det!

William er veldig fint så jeg forstår tvilen. W. er jo veldig veldig vanlig for tiden, mens Olav går det ikke to av på dusinet.

Ikke lett med navn nei!

Anonymous poster hash: ef763...390

Olav og Johannes passer absolutt sammen. Jeg synes Johannes er litt tungt jeg da, men det er et nydelig navn altså. Olav er litt lettere i mine ører :-) Men dette med navn er såå ulikt hvordan vi oppfatter det, viktigst er det at dere selv liker det!

William er veldig fint så jeg forstår tvilen. W. er jo veldig veldig vanlig for tiden, mens Olav går det ikke to av på dusinet.

Ikke lett med navn nei!

Anonymous poster hash: ef763...390

Det er som du sier, at navn er utrolig vanskelig! Det spørs om vi bare må vente til lillebror kommer, så vi ser hvilken type han er.. :) likevel kunne jeg godt tenkt meg at navnet blir klart til fødselen, jeg er av den sorten som bare må ha alt klart... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...