Gå til innhold

Elektrisk tannbørste som vibrator.hmmmm

Anbefalte innlegg

Leste det her. Og det skal da brukes den metallstangen , men gjør det ikke vondt? Frister å teste imorgen altså! Hehe kanskje lade litt ekstra først. Men rett på? Haha jeg må ha sterk vibrering for at det skal gå. Desverre nok:( skulle vært en oppskrift på raske orgasmer!!! Eller tips.... Må si det hørtes både rart og litt spennende ut. Andre med gode tips?!:)

Anonymous poster hash: 75201...411

Fortsetter under...

Jeg har brukt børsten, altså selve hodet. Klarte ikke lenge av gangen fordi man blir sår, men trengte jo ikke lang tid heller da.

Anonymous poster hash: 085fb...78c

Børsten direkte på? Det må da bli veldig sårt, veldig fort? Man mister jo muligheten til å prøve å få til flere ganger :)

Jeg er oppvokst med at slik gjør man ikke.... Men etter å ha prøvd en rabbit gikk det for første gang. Så nå er jeg litt nysgjerrig, siden fingrene ikke går så... :)

Hehe, jeg gjorde også det en gang. Må si det er enklere og mye mye bedre å investere i en god dildo;-)

Anonymous poster hash: 0bff0...604

Anbefalinger ? Jeg har en rabbit lignende og joda den gjør jobben , MEN batteriene dør etter 10,15 min. Den suuuuger livet ut av alt. Gidder ikke mer hehe

Annonse

Hehe, jeg gjorde også det en gang. Må si det er enklere og mye mye bedre å investere i en god dildo;-)

Anonymous poster hash: 0bff0...604

Anbefalinger ? Jeg har en rabbit lignende og joda den gjør jobben , MEN batteriene dør etter 10,15 min. Den suuuuger livet ut av alt. Gidder ikke mer hehe

Rabbit fungerer ikke på meg, den er altfor pinglete i vibreringen. Stangen på den elektriske tannbørsten med noen dråper babyolje eller litt vaselin fungerer helt utrolig bra!

Anonymous poster hash: ca9b2...1d1

Kommer aldri til å se på en elektrisk tannbørste med samme blikk igjen. Dette er bare feil feil feil. Skulle da mene kondomer har noe dere kan ganske enn å bruke tannbørsten?

Nei det har de ikke. Jeg må legge til at jeg selvsagt ikke bruker den til å pusse tennene med.

Anonymous poster hash: ca9b2...1d1

Annonse

Skru av dusjhodet og sett fingeren foran for å skape en sterkere stråle. Eller investere i et massasjehodet til dusjen.

Kan være greit å ha mulighet til å sitte i dusjen ;) Lykke til!

Anonymous poster hash: 38100...c58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...