Gå til innhold

Hvor lenge etter inntak av angrepille fikk du mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stressa nå! Ved å google fant jeg mange tråder hvor "alle" sa at mensen kom nøyaktig en uke etter inntak av angrepilla. Det er nå 8 dager siden jeg tok den og skulle da altså ha fått den i går.. Hadde det ikke vært for angrepillen ville det fortsatt vært en uke igjen til ventet mens.

Anonymous poster hash: 78394...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått mens til forventet tid etter inntak av pille. Aldri en uke etter inntak . Ikke hørt om det der gitt:)

Anonymous poster hash: 67426...26c

Skrevet

Så lenge den blir tatt før eggløsning så skal vel alt fungere som normalt.

Skrevet

Ikke for å skremme deg; men den ene gangen jeg ikke blødde innen en uke var da den ikke funket. Ta en test. Rfsu sin kan kanskje vise det snart..

Anonymous poster hash: 7350f...568

Skrevet

Fikk ingen mens, fikk baby..

Skrevet

Jeg tok pilla før eggløsning, men ingen mens, ca 9 mnd etter satt jeg derimot med baby som var laaaangt fra planlagt, men overraskende nok startet vi begge å glede oss når vi fikk vite jeg var gravid.

Men at man får mensen en uke etter inntak, men til normal tid man skal ha det, så spm er jo da når du har ventet mens?

Anonymous poster hash: be3f7...611
Skrevet

Tok reseptfri angrepille tvert etter uhell, og sitter nå gravid i 28.uke. Fikk vite i ettertid av både sykehus og apotek at angrepillen ikke virker særs på de over 75 kilo. Dette stod ikke i vedlegget og apoteket visste ikke dette da jeg kjøpte pillen. Folk over 75 kilo bør visstnok kontakte lege slik at de får dose tilpasset seg. Det ble ikke som vi planla dette, men vi gleder oss veldig over underet i maven nå;)

Skrevet

Tok reseptfri angrepille tvert etter uhell, og sitter nå gravid i 28.uke. Fikk vite i ettertid av både sykehus og apotek at angrepillen ikke virker særs på de over 75 kilo. Dette stod ikke i vedlegget og apoteket visste ikke dette da jeg kjøpte pillen. Folk over 75 kilo bør visstnok kontakte lege slik at de får dose tilpasset seg. Det ble ikke som vi planla dette, men vi gleder oss veldig over underet i maven nå ;)

Jeg veier 59 kg, og ble likevel gravid, så til og med de med vekt under det, kan ha en kropp som avviser angrepillen sine stoffer ;)

Skrevet

Tok reseptfri angrepille tvert etter uhell, og sitter nå gravid i 28.uke. Fikk vite i ettertid av både sykehus og apotek at angrepillen ikke virker særs på de over 75 kilo. Dette stod ikke i vedlegget og apoteket visste ikke dette da jeg kjøpte pillen. Folk over 75 kilo bør visstnok kontakte lege slik at de får dose tilpasset seg. Det ble ikke som vi planla dette, men vi gleder oss veldig over underet i maven nå ;)

Jeg veier 59 kg, og ble likevel gravid, så til og med de med vekt under det, kan ha en kropp som avviser angrepillen sine stoffer ;)

Ja, det er jo ikke 100 prosent sikkert;) Har et barn som som ble til da jeg gikk på p-piller å;) Har også blitt gravid med spiral. Så her har mannen nå kuttet strengen, tydeligvis måtte det til;)

Skrevet

Du kan slappe av. Det kommer jo an på, hvor de du hørte fikk mensen etter uke, var i sin syklus. Hvis ikke mensen har kommet fem dager etter forventet, kan du begynne å bekymre deg, og ta en test. 

I pakningsvedlegget er både tidlig og forsinket menstruasjon, listet som bivirkninger.

Anonymous poster hash: c9fb0...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...