Gå til innhold

8+4 fullstendig ubrukelig..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Jeg skjønner heller ikke helt hva du mener. Trodde først du mente at UL så tidlig var ubrukelig, men spørsmålet kan tolkes på ganske mange måter, så det er vanskelig å svare her :)

Anonymous poster hash: e575f...f17

Skjønner iallefall ikke hvor du får "ultralyd" fra?? Det har hun jo ikke sagt noe om..

Anonymous poster hash: 964f8...e4b

Hehehe:) skjønner at jeg ikke har formulert meg riktig her damer :) Jeg mente at jeg føler meg ubrukelig. Kvalm,trøtt og generelt utslitt. Huset ser ikke ut, sliter på jobb. Får angst bare samboeren antyder sex. Noen ganger vil jeg helst at ingen skal ta i meg, mens andre dager er jeg kosen selv :( blææ synes synd i de som må forholde seg til meg nå. Og jeg er blitt skikkelig vimsete også..

Hi

Anonymous poster hash: ed982...7c8

Hihi :) godt eksempel på vimsen sjøl... glemte at jeg ikke var anonymquote name="Anonym bruker" post="146345436" timestamp="1399414755"]

Hehehe:) skjønner at jeg ikke har formulert meg riktig her damer :) Jeg mente at jeg føler meg ubrukelig. Kvalm,trøtt og generelt utslitt. Huset ser ikke ut, sliter på jobb. Får angst bare samboeren antyder sex. Noen ganger vil jeg helst at ingen skal ta i meg, mens andre dager er jeg kosen selv :( blææ synes synd i de som må forholde seg til meg nå. Og jeg er blitt skikkelig vimsete også..

Anonymous poster hash: ed982...7c8

Hihi :) Ett godt eksempel på at jeg er en vims. . Jeg glemte at jeg ikke var anonym her :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...