Pippitussa Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Trenger litt hjelp med navn. Har tenkt på disse navnene: Jentenavn: Alma Ellinor Vilma Olea/Oleana (familienavn) Klara Guttenavn: Henry Elliot Edvin Anton Olai Kom gjerne med flere forslag også
anonyme123 Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Jentenavn: Vilma Alma Klara Ellinor Olea/Oleana (familienavn) - Olea er fint, Oleana liker jeg ikke. Guttenavn: Elliot Henry Edvin Olai Anton Hva med: Kaisa Ylva Henny Vilmer Jeppe Helmer ?
Pippitussa Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2014 Takk for svar. Av disse likte jeg best Ylva, Henny, Vilmer og Helmer. Merker jeg er veldig forelsket i navn med bokstavene "lm" i seg
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Trenger litt hjelp med navn. Har tenkt på disse navnene: Jentenavn: Alma Ellinor Vilma Olea/Oleana (familienavn) Klara Guttenavn: Henry Elliot Edvin Anton Olai Kom gjerne med flere forslag også Ellinor Klara Vilma Edvin Elliot Olai De andre likte jeg ikke Anonymous poster hash: 47624...59f
Elskerhøsten2014 Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Alma,Ellinor,Henry og Anton <3 vakre navn
Astrimarie Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 1.Klara 2.Olea 3.Alma 4.Ellinor 5.Vilma 1.Anton 2.Edvin 3. Olai 4. Henry 5.Elliot
sommertiara Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 1. Klara 2. Olea 3. Ellinor 4. Vilma 5. Alma 6. Oleana 1. Olai 2. Edvin 3. Anton 4. Elliot 5. Henry
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Vilma Alma Oleana Klara Ellinor Anton Elliot Olai Edvin Henry Anonymous poster hash: 3b43b...0ab
Giss Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Trenger litt hjelp med navn. Har tenkt på disse navnene: Jentenavn: Alma Ellinor Vilma Olea/Oleana (familienavn) Klara Guttenavn: Henry Elliot Edvin Anton Olai Kom gjerne med flere forslag også Så flotte navn! Ikke så greit å velge.... 1. Ellinor - utrolig vakkert uten å være for sukkersøtt 2. Klara - et rent, klassisk navn med flott, åpen klang 3. Olea/Oleana - et navn jeg selv hadde på listen til den første. Olea er nydelig. Oleana ville jeg stavet med to n'er, men også pent. Har litt mer historisk sus over seg enn Olea. 4. Alma - pent og mykt og velbalansert navn. Litt mer anonymt enn de ovenstående. 5. Vilma - pent 1. Elliot - mitt absolutte favorittguttenavn! Bra klang, historisk sus og et klassisk og flott navn. 2. Henry - et direkte kult navn. Gammelt i bruk og likevell har det litt av et frisk pust over seg. 3. Edvin - et navn med swung 4. Anton - Litt hardere i klangen men et bra navn med tyngde uten å være traust. 5. Olai - pent men har ikke samme styrke som de andre. Om jeg skulle foreslå flere navn til listene ville det bli Alva eller Arthur. Endret 5. mai 2014 av Giss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå