Gå til innhold

Det er så simpelt å knulle gifte menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et forhold til en gift mann. Var helt topp det. Ingen forpliktelser og vi kunne aldri vært sammen i rl. Men, vi ble også gode venner, pratet og koste oss. 
Han er kjent, så da han var på reiser så hadde vi mye kontakt. Koste oss på hytta hans. Møttes da kona trodde han var på kontoret. Jeg var mer redd enn han for at det skulle bli oppdaget faktisk. 
Det er lavmål, det vet jeg veldig godt, men der og da passet det fint. Var jeg som avsluttet det, men tok 7 måneder før han ga opp. 

Anonymkode: bb892...202

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De gjør aldri det her inne

Anonymkode: db275...699

Å Jøsses jo

Anonymkode: 064e5...5ab

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt et forhold til en gift mann. Var helt topp det. Ingen forpliktelser og vi kunne aldri vært sammen i rl. Men, vi ble også gode venner, pratet og koste oss. 
Han er kjent, så da han var på reiser så hadde vi mye kontakt. Koste oss på hytta hans. Møttes da kona trodde han var på kontoret. Jeg var mer redd enn han for at det skulle bli oppdaget faktisk. 
Det er lavmål, det vet jeg veldig godt, men der og da passet det fint. Var jeg som avsluttet det, men tok 7 måneder før han ga opp. 

Anonymkode: bb892...202

Jeg har også hatt ett forhold til en gift mann å der var det faktisk også sånn at det var jeg som var mest redd for å bli oppdaget,mens han foreslo sex mange steder der folk kunne oppdaget oss. Rart at de ikke er mer bekymret for å bli oppdaget når det er han som har mest å tape,ettersom som det var konen sitt hus og de hadde tre barn sammen.

Anonymkode: 0787f...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...