Gå til innhold

Det er så simpelt å knulle gifte menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gifte mannen som flørter med fremmede damer på nett er eksakt like simpel, så de fortjener hverandre. Forøvrig utrolig harry å legge ut historien på nett. Stakkars ekser som får historien brettet ut på den måten. Hun fremstår som et skikkelig nepskrell.

Anonymous poster hash: f7fa3...00c

Skrevet

Oi... Ung og dum

Anonymous poster hash: 525b9...2ed

Skrevet

Den gifte mannen som flørter med fremmede damer på nett er eksakt like simpel, så de fortjener hverandre. Forøvrig utrolig harry å legge ut historien på nett. Stakkars ekser som får historien brettet ut på den måten. Hun fremstår som et skikkelig nepskrell.

Anonymous poster hash: f7fa3...00c

Helt enig!!

HI

Anonymous poster hash: 7b600...aa1

Skrevet

Herre Gud. Har hun fått seg ennå en ny blogg nå. Hun der starter jo nye blogger hele tiden. Og hun liker veldig godt å komme med innlegg litt på kanten så hun skaper diskusjoner.

Anonymous poster hash: 49372...969

Skrevet

Deilig å knulle gifte menn! For det første er det spennende og uforpliktende, for det andre blir det deilig sex for de får prøve ut nye ting som enten er tabu eller ikke "lov" av kona.

Mmmmm... Dere skulle bare visst hvor lett det er til å overtale menn til sex, gifte og opptatte menn er jo nesten mer ivrige enn de som faktisk er single!

Deilig å være singel!

Anonymous poster hash: 77f10...66e

Skrevet

Deilig å knulle gifte menn! For det første er det spennende og uforpliktende, for det andre blir det deilig sex for de får prøve ut nye ting som enten er tabu eller ikke "lov" av kona.

Mmmmm... Dere skulle bare visst hvor lett det er til å overtale menn til sex, gifte og opptatte menn er jo nesten mer ivrige enn de som faktisk er single!

Deilig å være singel!

Heldigvis er ikke alle menn like lett på tråden som deg :)

Skrevet

Deilig å være singel!

Helt riktig, ikke alle. Men veldig MANGE og de du minst aner det er de villigste!!

Skrevet

Jøss.

Skrevet

Eg trur ikkje nokon er overraska over at det fins utro menn. Det eg aldri kjem til å forstå er at dei som er utro og elskarar og elskerinner syns det er greit å knuse andre menneskjer på den måten. Ofte er det ikkje kun ei dame, men og barn som får livet snudd på hovudet og dårlegare vilkår i livet. Det er sjølvsagt den som er i eit forhold som har hovudansvaret for familien sin, men at enkelte med vilje går inn for å øydelegge oppveksten til uskyldige barn og for nokon så mange som mogleg forstår eg ikkje. Utroskap er egoistisk lavmål uansett. 

Anonymous poster hash: 31fb1...724
Skrevet

Deilig å være singel!

Helt riktig, ikke alle. Men veldig MANGE og de du minst aner det er de villigste!!

Hjelpes.

Du fremstår jo som svært sympatisk og med en skremmende merittliste. Er du prostituert?

Anonymous poster hash: c1821...c71

Skrevet

Deilig å være singel!

Joda vil tro mange er det. Dessverre, men det samme gjelder nok gifte og opptatte damer også.

Når jeg var singel var det ett par opptatte menn som prøvde seg på meg, men jeg har respekt for både meg selv og partneren til de folka , så jeg takker pent nei .

Skrevet

Herre Gud. Har hun fått seg ennå en ny blogg nå. Hun der starter jo nye blogger hele tiden. Og hun liker veldig godt å komme med innlegg litt på kanten så hun skaper diskusjoner.

Virker som hun håper på å bli den nye Rannveig Heitmann. Ikke engang Rannveig er så lavmåls som hun her er

Skrevet

Virker nesten som hun er stolt av å ha pult en gift mann og at han dro fra kone g barn for ei med silikon i puppa.

Æsj for ei kjærring! Æsj for en sviker av en "mann"!!!

http://anena.blogg.no/1399059365_kjresten_min_var_gift.html

Hei Ida!

Anonymous poster hash: cb301...8f3

Skrevet

Noen ganger lurer jeg litt på hva folk mener er verst. At en mann var utro og lå med en annen dame en eller ti ganger, eller at han faktisk gikk fra sin opprinnelige partner. Hva om fyren hadde blitt forelsket, dumpet kjerringa og så blitt sammen med en ny dame uka etter, hva da?

Hvor lenge er lenge nok å vente mellom forhold? Er det innafor å forlate en for en annen uavhengig om det begynte med utroskap? Eller er det aldri lov til å ende et kjipt forhold til fordel for noe nytt og bedre?

Let's face it, det er ufattelig mange som sitter i forhold og ekteskap der den ene eller begge partene mistrives, men ingen går fordi de har barn. Så sitter de der da, ulykkelige år etter år. Helt til den ene møter en ny person. Da er det bedre å gå, mener nå jeg i alle fall. Hvis man er sikker på at man går til noe bedre.

Men jeg mener selvfølgelig også at man får holde seg for god til å pule på hverandre til opprinnelig partner er fortid. Uansett om det er snakk om en ukes fortid eller et år.

Anonymous poster hash: 86a4d...c18

Skrevet

Noen ganger lurer jeg litt på hva folk mener er verst. At en mann var utro og lå med en annen dame en eller ti ganger, eller at han faktisk gikk fra sin opprinnelige partner. Hva om fyren hadde blitt forelsket, dumpet kjerringa og så blitt sammen med en ny dame uka etter, hva da?

Hvor lenge er lenge nok å vente mellom forhold? Er det innafor å forlate en for en annen uavhengig om det begynte med utroskap? Eller er det aldri lov til å ende et kjipt forhold til fordel for noe nytt og bedre?

Let's face it, det er ufattelig mange som sitter i forhold og ekteskap der den ene eller begge partene mistrives, men ingen går fordi de har barn. Så sitter de der da, ulykkelige år etter år. Helt til den ene møter en ny person. Da er det bedre å gå, mener nå jeg i alle fall. Hvis man er sikker på at man går til noe bedre.

Men jeg mener selvfølgelig også at man får holde seg for god til å pule på hverandre til opprinnelig partner er fortid. Uansett om det er snakk om en ukes fortid eller et år.

Anonymous poster hash: 86a4d...c18

Man rydder selvsagt opp i det forholdet man er i før man begynner å knulle på andre. Å gå bak ryggen er aldri ok!

Skrevet

Virker nesten som hun er stolt av å ha pult en gift mann og at han dro fra kone g barn for ei med silikon i puppa.

Æsj for ei kjærring! Æsj for en sviker av en "mann"!!!

http://anena.blogg.no/1399059365_kjresten_min_var_gift.html

Hei Ida!

Anonymous poster hash: cb301...8f3

Er jeg som heter ida

Anonymous poster hash: dfd21...80f

Skrevet

...but someone's got to do it.

Skrevet

Simpelt, men dog så deeeilig!!!

Anonymous poster hash: 9bbb0...076

• 6 år senere...
Skrevet
På 4.5.2014 den 18.39, Anonym bruker skrev:

Simpelt, men dog så deeeilig!!!

Anonymous poster hash: 9bbb0...076

Ja, og av og til overtar kåtheten for fornuften. Sol, sommer, vin og stemning etc.  Ingen er perfekt dessverre, iallefall ikke jeg.

Anonymkode: 064e5...5ab

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og av og til overtar kåtheten for fornuften. Sol, sommer, vin og stemning etc.  Ingen er perfekt dessverre, iallefall ikke jeg.

Du dro frem et 6 år gammelt innlegg for å si dette?

Anonymkode: db275...699

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tar du frem et 6 år gammelt innlegg for å kommentere noe så dumt?

Anonymkode: 6b4f0...ef8

Skrevet
På 4.5.2014 den 12.53, Anonym bruker skrev:

Eg trur ikkje nokon er overraska over at det fins utro menn. Det eg aldri kjem til å forstå er at dei som er utro og elskarar og elskerinner syns det er greit å knuse andre menneskjer på den måten. Ofte er det ikkje kun ei dame, men og barn som får livet snudd på hovudet og dårlegare vilkår i livet. Det er sjølvsagt den som er i eit forhold som har hovudansvaret for familien sin, men at enkelte med vilje går inn for å øydelegge oppveksten til uskyldige barn og for nokon så mange som mogleg forstår eg ikkje. Utroskap er egoistisk lavmål uansett. 

Anonymous poster hash: 31fb1...724

Elskerinnen går nok ikke inn for å ødelegge for barna som bli rammet av bruddet,men det blir ofte en konsekvens av at hun hadde sex med en gift mann,når konen finner ut av det.

Anonymkode: 0787f...2d2

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tar du frem et 6 år gammelt innlegg for å kommentere noe så dumt?

Anonymkode: 6b4f0...ef8

Gamle tråder blir som nye når de får "hvilt seg litt".  Like aktuelt i dag, og hva vi oppfatter som dumt er vel ganske subjektivt.

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gamle tråder blir som nye når de får "hvilt seg litt".  Like aktuelt i dag, og hva vi oppfatter som dumt er vel ganske subjektivt.

De gjør aldri det her inne

Anonymkode: db275...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...