Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Trenger inspirasjon.. Mannen mener vi bør ha stort selskap osv., men føler ikke at jeg har så stor omgangskrets lenger. De fleste forsvant da jeg fikk barn, litt rart å invitere dem i 30-årsdag plutselig. Noen tips til hvordan man kan markere dagen uten å ha fest med 50 gjester? Anonymous poster hash: 6ce99...3b4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Vi gikk ut og spiste middag med to vennepar, altså tre par, god middag og et par flasker vin. Har bursdag midt i juli så det ble uterestaurant i solen, veldig koselig. Var hjemme før midnatt da, jeg er ikke akkurat noen partyløve, men hadde en kjempefin kveld Anonymous poster hash: cecb8...a6c
Gustav Klitt Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Mannen sin feiret vi hos svigers med søsken, mine foreldre og alle barn/barnebarn. Grillfest. Kjempekoselig På min gikk mannen og jeg ut og spiste. Og var vel hjemme og i seng før 23, som vanlig
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg sendte en mail to uker i forkant til ca 15 venner og sa at den datoen bestiller vi bord og veldig kjekt om de ville være med ut å spise. Vi ble 10 stk, spiste fem retter, drakk drinker og danset til kl 3 (vi tok inn på hotell og hadde barnevakt her hjemme) Veldig kjekk kveld og det var fint å komme hjem uten å måtte rydde etter en fest Anonymous poster hash: 90ad7...263
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Inviterte venner og vennepar over på middag og party. Ble ca 10stk. Siste ramlet ut døren her kl 06 på morningen. Anonymous poster hash: ba9e4...b7e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Vi hadde spleiselag på en gammel låve. Alle hadde med seg en rett hver. Vi var ca 60 stk. Anonymous poster hash: 744b9...f5b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Jeg hadde temafest hjemme. Vi var vel en 15-20 stykk. Morro med en skikkelig fest, det skjer ikke ofte for tiden Anonymous poster hash: 66443...8d7
Kathrine. Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Bryggefest på hytta med bading, grilling, bål og leker og full fest.
Ronja26 Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Å gå ut og spise var en god ide! Litt redd for å stelle i stand masse hjemme, og så kommer det nesten ingen.. Selv om en skikkelig fest hadde vært veldig gøy. Uff, er litt sosialt skadet etter å ha gått hjemme med små barn kjenner jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Spiste ute og tok noen drinker. 10 stk ca. Veldig hyggelig, minimalt med stress:) Anonymous poster hash: 30f97...763
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Satt i bilen på vei hjem fra ferie og feiret ikke annet enn at jeg fikk kake hos tanten min og en gave fra henne. Fikk ikke noe av mannen. Fikk du bra tips nå eller??? Anonymous poster hash: 44f69...906
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Vi hadde bålgropfest i hagen med de nærmeste (5-6) vennene våre. Full rulle til langt på dag dagen derpå. Kjempestas
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 spiste på en litt finere restaurant (jeg og mannen + et venne par) veldig kjekt spise en plass der det ikke var barne vennlig gikk en tur på kino, veldig kjekt betale seg inn på en voksen film (har så og si aldri barnevakt) tok en drink på en pub før vi avsluttet og dro hjem. Anonymous poster hash: ebae3...f0c
*Nøtta* Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Spiste ute med alle mine nærmeste venner/par, og etterpå var vi på en liten pub. Var veldig koslig, da alle hadde fått beskjed om at i dag var det MIn dag og det var ikke lov å forsvinne ut på byen ,men alle måtte være sammen på den lille puben. Ble en kjempebra feiring!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Feiret dagen her hjemme med de nærmeste vennene våre, vi var vel ca 20 til bords. Grillet ute, men spiste rundt langbordet inne siden det var litt småkjølig. Maten stod vi for, men alle hadde m seg egen drikke. Og siden det var grilling ble det ikke så stress for meg som vertinne, siden alle grillet sitt eget kjøtt og tilbehøret var laget klart på forhånd. Fin kveld, med god prat (men skuffende lite dansing hehe) til langt utpå natt Anonymous poster hash: 28ce3...df3
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 satt med puppa ute. minsta var 13 dager gammel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå