Gå til innhold

Tips til å bli kvitt "muffinsmagen" - takk! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slank dame på 37 år, men sliter å bli kvitt muffinsmagen min.... Noen gode tips til å bli kvitt dette fettet som legger seg på siden?? :-)

Tenker iallefall å kutte ned på sukkerinntaket, men det er vanskelig.

Anonymous poster hash: 7b5be...3bb

Fortsetter under...

Skrevet

Rockering👍

Skrevet

Fett som legger seg på magen er som regel der pga for mye raske karbohydrater i kosten og for mye sukker.

Da blir det et valg - karbohydrater og sukker eller muffinsmage ;)

Anonymous poster hash: 3dc66...1f0
Skrevet

Fett som legger seg på magen er som regel der pga for mye raske karbohydrater i kosten og for mye sukker.

Takker for svar. Tips til kost som er sunn å spise morgen-middag og kveld? :-)

I dag har jeg spist en banan, et knekkebrød med skinkeost og en kiwi. Har trent både løping og styrke i dag....

Tenker å lage med kyllingwok med sursøt saus og en ørliten klatt med rømme til.....

Til lørdagsgodt: appelsin, eple, kiwi og druer oppskjært med vanilje yoghurt og LITT revet sjokolade på.....

Hva tenker dere om denne dagen??

Anonymous poster hash: a1b94...94a

Skrevet

HI ovenfor, forresten :-)

Skrevet

Jogging. Får flatere mage med en gang! :)

Anonymous poster hash: 31d3d...be0

Annonse

Skrevet

Takker for svar. Tips til kost som er sunn å spise morgen-middag og kveld? :-)

I dag har jeg spist en banan, et knekkebrød med skinkeost og en kiwi. Har trent både løping og styrke i dag....

Tenker å lage med kyllingwok med sursøt saus og en ørliten klatt med rømme til.....

Til lørdagsgodt: appelsin, eple, kiwi og druer oppskjært med vanilje yoghurt og LITT revet sjokolade på.....

Hva tenker dere om denne dagen??

Nå er jeg ikke noen ekspert, men det høres ut som mye karbohydrater. Ville byttet ut frukt med grønnsaker, og spist mye mer. De fleste yoghurter med smak er vel også fulle av sukker? Sursøt saus er også full av sukker....

Skrevet

Ja. Men grønnsaker smaker jo ikke så godt som frukt ;-)

Ok. Da må det skjerpings til!! Skal ha flat mage til juli!!!! Skal minske på fruktspisingen, og heller spise gulerøtter og blomkål til snacks. Og så skal jeg kutte ut saus, brød og pasta.

Men dette skal jeg klare!! Òoo store viljestyrke - kom til meg!!! :)

HI

Skrevet

Anbefaler å teste denne siden: http://www.myfitnesspal.com. Faktisk gratis!

Om du ikke gidder å registrere hva du spiser, så har de uansett en database der du kan søke og sjekke ut næringsinnholdet og fordeling mellom karb/prot/fett i de fleste matvarer. Stort utvalg av vanlige norske matvarer i databasen, enkel å bruke :) Og du finner lett ut hvor mye det utgjør om du bytter en ingrediens med en annen.

Om du registrerer maten så kan du sette ulike mål (for eksempel lite karbo) og se om du klarer å holde målet.

Skrevet

Takk for link :)

Jeg har for høyt stoffskifte i utgangspunktet og går på medisiner. Ønsker ikke å tulle med det..... Tror det beste for meg er å utelate sukker. Enkelt og greit. Men takk for gode råd! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...