Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Men hvor i all verden finner jeg henne ? Erfaringer å dele fra trekant ? Anonymous poster hash: 126c2...d0d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Hvis du finner ut hvor man finner ei ekstra jente, si fra! Vil også overraske mannen med det! ... Og litt for min egen del også da Anonymous poster hash: 77624...3ec
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Haha will do ja ikke sant lykke til Anonymous poster hash: 126c2...d0d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Det har jeg gjort flere ganger, og da er det i hovedsak jenter vi kjenner fra før av. Aldri vært noe problem, heller ikke i ettertid. Andre ganger har jeg tatt med ei hvis jeg har funnet den rette når jeg er på by'n. Lykke til! Anonymous poster hash: ca61b...98c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Tør jo ikke spørre bekjente rett ut med fare for at de sier nei flaut. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal gå frem :\ Anonymous poster hash: 126c2...d0d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Cupido og div slike nettsider?? Hae også lyst å gjøre det, men er for øyeblikket høygravid og føler meg ikke så gira før kroppen er tilbake Anonymous poster hash: 81ed6...13e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Swingersclub Anonymous poster hash: 9df01...335
Papegøyeblomst Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Cupido har noe som heter cupidoclub, der ¨får man tilgang på kontaktannonser. Hadde kontakt med et par i går faktisk, som ønsket en jente til, men de var for langt unna. Har inntrykk av at det er seriøse folk som har annonser der..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Cupido har noe som heter cupidoclub, der ¨får man tilgang på kontaktannonser. Hadde kontakt med et par i går faktisk, som ønsket en jente til, men de var for langt unna. Har inntrykk av at det er seriøse folk som har annonser der.. Hahaha glemte anonymknappen ja?? 😜 Anonymous poster hash: 0ba98...bdc
Papegøyeblomst Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Cupido har noe som heter cupidoclub, der ¨får man tilgang på kontaktannonser. Hadde kontakt med et par i går faktisk, som ønsket en jente til, men de var for langt unna. Har inntrykk av at det er seriøse folk som har annonser der.. Hahaha glemte anonymknappen ja?? Anonymous poster hash: 0ba98...bdc Eh, nei...? Signerer alltid med nick, jeg - står for det jeg mener og sier, og ingen her inne vet hvem jeg er allikevel...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Parene på Cupidoclub er i stor grad seriøse, og medlemskap der er absolutt verdt et forsøk. Det er dog mye enslige og kontaktsøkende menn der, men det er ikke noe å bry seg om :-) VIP room er også en mulighet, men anbefaler deg å prøve hjemme først for å se hvordan opplevelsen faktisk blir! Anonymous poster hash: ca61b...98c
Blondzilla Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Venninnen min og mannen hennes gjør dette stadig vekk, og da med damer de møter på byen. Bor på Oslo vest. Jeg har spurt henne hvordan hun vet at de andre damene er keen, da dette overhodet ikke er min greie, og da sier hun at hun bare merker det. Litt som at homser spotter andre homser. Jeg har opplevd p bli sjekket opp av par flere ganger så tror ikke det er så uvanlig faktisk.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Det er helt riktig det hun over her sier ;-) Man bare merker hvem som er med på sånt, uten at jeg kan forklare det bedre! Mange ville blitt overrasket hvis de visste hvor utbredt det er. Anonymous poster hash: ca61b...98c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Så byen er tingen da ser det ut som ikke intr i og bet for medlemskap ol. Takker for svar hi Anonymous poster hash: 126c2...d0d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Pappegøyeblomst,er du på jakt etter par ? Anonymous poster hash: 126c2...d0d
Papegøyeblomst Skrevet 4. mai 2014 #16 Skrevet 4. mai 2014 Pappegøyeblomst,er du på jakt etter par ? Anonymous poster hash: 126c2...d0d Leker litt med tanken - du kan jo sende meg pm evt
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #17 Skrevet 4. mai 2014 Tenk dere om før dere spør bekjente. Jeg har blitt spurt to ganger fra to ulike vennepar, utrolig pinlig og ubehagelig både for meg og ikke minst mannen min. Anonymous poster hash: 77511...070
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 Jeg er ikke keen på å dra flere inn på soverommet, men jeg er litt nysgjerrig på en ting: er det hovedsaklig kjemi mellom dere som par og tredjemann som avgjør hvem som får bli med? Eller er utseende også viktig? Eller er det sexuelle preferanser som avgjør? Eller en kombo av alt? Anonymous poster hash: a3b12...d56
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #19 Skrevet 4. mai 2014 dere som har dere med andre jenter da, er ikke dere redde for evt sykdommer? Anonymous poster hash: f6e4e...716
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #20 Skrevet 4. mai 2014 Kan jeg spørre dere som drar med tredjeperson inn på soverommet til deg og mannen, har dere barn???? Anonymous poster hash: e8f40...7c1
Elskerhøsten2014 Skrevet 4. mai 2014 #21 Skrevet 4. mai 2014 bare husk det kan gå galt, har ei venninne som gjorde det,der ble venninnen hennes gravid med mannens hennes,de er fortsatt sammen og gutten til hennes mann og venninnen er der anhver uke, jeg selv har ikke turt og gjort det etter dette skjedde,men har hatt lyst til det før,men mistet helt lysten når dette skjedde for snart 9 år siden
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #22 Skrevet 4. mai 2014 Jeg er fri og frank, og har tenkt litt på trekant med et par, men ikke gjort noe med det . Ville aldri gjort det med noen jeg kjenner godt, eller noen som var i tyveårene. Anonymous poster hash: 28dcf...964
Fero Skrevet 4. mai 2014 #23 Skrevet 4. mai 2014 Kjenner ei som ga dette som gave til mannen da han fylte 40. De har en datter sammen. Er det sånn at man ikke kan ha et interessant sexliv litt utenom det som er normen etter at man får barn? Bare et spørsmål til hun som sjokkert(?) så ut til å undre seg over at folk med barn kunne finne på å holde på med slike ukristelige aktiviteteter på soverommet.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #24 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har gjort det, med en jeg hadde en liten greie med og en venninne av meg. Ville aldri gjort det i et forhold, men i seg selv var det en morsom greie. Hverken mer eller mindre. Det er ikke så ekstremt uvanlig blant mine venninner. Dvs det er ikke vanlig at det forekommer hyppig, men mange har prøvd det. stort sett før de ble etablerte. Anonymous poster hash: 42a72...2c4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #25 Skrevet 4. mai 2014 Hvordan gjøres det egentlig? Beklager språket, men jeg klarer ikke tanken på å få en pikk inn i meg som akkurat har bada i fitteslimet til en annen. Nei, da takker jeg meg til to menn om gangen. Anonymous poster hash: 07f04...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå