Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Del Skrevet 3. mai 2014 Bruker cerazette,men ønsker å bytte. Anonymous poster hash: 40717...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vil Skrevet 8. mai 2014 #2 Del Skrevet 8. mai 2014 Bare nysgjerrig: Hvorfor vil du bytte? (Jeg bruker også cerazette.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 9. mai 2014 #3 Del Skrevet 9. mai 2014 Cerazette funket dårlig på meg. Brukte den etter forrige svangerskap, men måtte slutte fordi jeg ble et monster av den! Stakkars mannen min. I tillegg mistet jeg det bittelille jeg hadde av sexlyst. Ble mye bedre da jeg sluttet. Nå bruker jeg ingenting. Dvs kondom, hvis sjansen skulle by seg, eller hoppe av i svingen. Har ikke fått tilbake mensen ennå, men når den kommer, begynner jeg med pearlyen min igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 9. mai 2014 #4 Del Skrevet 9. mai 2014 Hva er pearlyen lessismore? *nysgjerrig* Gikk på cerazette når jeg ble gravid, hadde ikke gått mange månedene på den, og jeg ble også veldig humørsvingete av den... Skulle til legen å få bestilt nytt da jeg fant ut jeg var gravid Har fått tilbake mensen, så skal komme meg til lege å få ordnet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 9. mai 2014 #5 Del Skrevet 9. mai 2014 Pearly er en liten temperaturmåler og datamaskin i ett. Kort fortalt stiger temperaturen i kroppen bittelitt når man har eggløsning. Hvis man måler tempen hver morgen når man våkner, kan man etter noen få sykluser, fort se et mønster når eggløsningen nærmer seg. Det pearlyen gjør er at den lagrer all data, og man kan se fremover når man mest sannsynlig er fruktbar. Jeg brukte pearlyen min til å bli gravid, men man kan også bruke den til å forhindre graviditet. Alt dette uten noen form for piller eller hormonpreparater. Helt gull for min del i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 9. mai 2014 #6 Del Skrevet 9. mai 2014 Her er link: http://www.pfc.no/Produkter/Pearly.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå