Mina&Nuuk Skrevet 3. mai 2014 #1 Del Skrevet 3. mai 2014 Er det andre som er plaga med kviser etter fødselen? Hadde så fin hud som eg aldri har hatt før under svangerskapet. Gjekk heller ikkje opp i vekt (hadde nok fra før), men no(!!) 9 uker etter, har kviser blussa opp som på ein tenåring og vekta er tilbake til der den var ved fødsel (altså lagt på meg alt som forsvant under fødsel).. Fullammer og går tur kvar dag.. Eter nokså normalt, men blir nok ein del snop likevel.. Er det bare maten og sjokoladen??? Er det andre som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 3. mai 2014 #2 Del Skrevet 3. mai 2014 Jepp samme her. Med kvisene hvertfall. Det har vel noe med hormoner å gjøre. Når det gjelder vekten så har jeg gått ned 13 av 16 kg, men må begynne å tenke meg litt om så jeg ikke går opp igjen. Har blitt mye godis etter fødsel, da jeg hadde svangerskapsdiabetes og ikke kunne spise noe som helst digg da jeg var gravid :-P så tar det litt igjen nå. Det er nok hva man puttet inn som avgjør vekten, trening er bare en liten del av å holde vekten eller gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina&Nuuk Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mai 2014 Ja, må nok skjerpe meg.. Men det går så fort opp liksom.. Var redd det kan vera post partum thyroiditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 3. mai 2014 #4 Del Skrevet 3. mai 2014 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina&Nuuk Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mai 2014 Lavt stoffskifte pga betennelse i skjoldbruskkjertelen. Blir utløst av graviditeten, forsvinner ofte etter 1 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 3. mai 2014 #6 Del Skrevet 3. mai 2014 Ok. Kan du ikke høre med legen om du er bekymret for det? Betennelse bør vel behandles, eller må det isåfall bare gå over av seg selv? Like greit å få det sjekket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 5. mai 2014 #7 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg fikk lavt stoffskifte etter førstemann og har det nok for livet ut. Drt merkes vanligere på at man er sliten (men hvem er ikke det som mamma) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå