Gå til innhold

Vann i leggene uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har en del vann i kroppen :-/ Tunge legger med kjempetydelige sokkemerker, og merker etter kortbukse ved knærne etc. Får så lett merker nå... urolig for plutselig å få sv.forgiftning.

Flere?

Anonymous poster hash: dfd06...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en stund nå vært plaget men vann og stive fingrer. Ser det også i ansiktet. Har nå siste uka sett at det også begynner å fylle seg i beina, er også i uke 30!

Skrevet

Jeg har ikke ankler lenger men shanckles. Lovely... Mest vann i legger og hender. Håper bare det ikke kommer i fjeset også. Da mister jeg helt motet. Foreløpig ser blodtrykk bra ut:)

Skrevet

Får dere noe ekstra oppfølging av jm eller lege? På meg er det blittmålt til nivå 1 i leggene. Har fortsatt ankler, men får merke av å "se hardt" på leggen omtrent.. :-/

-hi

Anonymous poster hash: dfd06...425

Skrevet

Får ikke ekstra oppfølging. Har bare fått beskjed om å ha lav terskel for å ringe hvis jeg får hodepine eller blir uvel på andre måter. Tar alle kontroller hos fastlege.

Skrevet

Aner ikke hvordan det er med deg, men jeg merker forskjell på kosthold og aktivitet.

Altså har jeg lite vann i kroppen på kveldstid og føler meg friskere når jeg har spist sunn mat og gjerne hatt en lett treningsøkt to-tre ganger i uka.

Kjenner meg som Jabba the Hut når jeg har spist snop, lenge siden jeg har trent, og spist litt mye.

Ser også at det hjelper å drikke mye vann.

Kanskje det hjelper på andre?

Skrevet

Ja, jeg merker også godt forskjell om jeg har spist mye usunt, og hvis jeg har vært på beina mye i løpet av dagen. Da blir beina enorme:( skikkelig lekkert..vi får trøste oss med at det forsvinner fort etter fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...