Gå til innhold

Noen som erfaringer med Yosemite barnesykkel fra Biltema?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en som skal selge en Yosemite barnesykkel fra biltema å vurderer å kjøpe den.

Men har ingen erfaringer med de syklene selv å kjenner jeg er litt skeptisk når den er kjøpt fra en billigkjede.

Men tenkte å høre her om noen har erfaringer med de? :)

Anonymous poster hash: 3a0f1...da5

Fortsetter under...

Skrevet

De er tunge som bare det.

Skrevet

Da styrer jeg lett unna den!

Han gir fort opp visst han ikke klarer noe så visst den er ganske tung så vil nok ikke han prøve den mer enn en gang.

Tror jeg får lete litt videre.

Kommer sikkert flere brukte etter hvert :)

Skrevet

Jeg har hatt en slik damesykkel som voksen - den er tuuuuung også var den for stor til meg (er jo litt større enn en middels hagegnom) :P

Jeg vet ikke hvordan barnesyklene deres er, men dersom de er like tunge ville jeg valgt et annet merke.

Skrevet

Jeg har hatt en slik damesykkel som voksen - den er tuuuuung også var den for stor til meg (er jo litt større enn en middels hagegnom) :P

Jeg vet ikke hvordan barnesyklene deres er, men dersom de er like tunge ville jeg valgt et annet merke.

Ja får prøve på det :)

Ikke lett å vite hvilke jeg bør kjøpe.

Skrevet

Datteren min hadde. Den var grusomt tung, vondt å få trødd på, rett å slett dårlig. Følte hun hadde dårlig kontroll på den. Dette var i 1. Klasse. Så kjøpte vi en god DBS, da var det andre saker ja! Anbefaler IKKE sykkel fra Biltema.

Anonymous poster hash: ce6b8...fe2

Annonse

Skrevet

De er sykt tunge, sønnen min på 11 fikk sykkelen sin litt ødelagt en gang og vi sendte den på reperasjon. Han sykler aktivt og vi kjøpte en billig en fra Biltema sånn i mellomtiden. Vi visste at den var tung, men tenkte det var ok pga den skulle erstatte terrengsykkel. Skulle vi aldri ha gjort, han sykla på en helt vanlig racer i skogen en hel uke.

Anonymous poster hash: 4f0d8...12f

Skrevet

Vi har kun erfaring med DBS og Diamant. Sistnevnte ruster mer enn DBS, men begge er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...