Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har liten ork til å lage avansert mat nå 14 dager før termin. Jeg er hjemme alene, og har lyst på noe godt! Forslag til enkel, god mat som jeg evt kan spise rester av i morgen? Anonymous poster hash: 31cc8...d49
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Baguetter i ovnen med eggesalat og ost? Eggesalaten er bare kokte egg skjært i biter, en boks med bogskinke skjært i biter, 1/3 tube majones for at det skal henge sammen, litt krydder du liker. Så smører du det på baguettene og har ost på toppen og inni ovnen i 10 min. Eller kylling i creme fraice? Brun kyllingfileten i pannen sammen med bacon, sopp og paprika (eller det du liker). Ta over alt sammen i en ildfast form. Hell creme fraice i pannen som det er stekefett i etter det du stekte, rør rundt og bland godt, ha i krydder (bruker gastromat og en halv teskje hvitløkskrydder). Hell over alt i den ildfaste formen. Ha ost på toppen og stek i ovnen i ca 20 minutter på 200 grader. Server med ris og salat. Anonymous poster hash: 8b195...3d5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Eller nachos, grandiosa, pasta de parma Anonymous poster hash: 8b195...3d5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Omelett med div forskjellig oppi Anonymous poster hash: bb1ee...d35
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Tusen takk for knallgode tips:) den kyllingen der skal virkelig prøves en annen gang! men baguetter med div digg i var ikke så dumt, og eggsalat er jo fort gjort:) Hi Anonymous poster hash: 31cc8...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå