Gå til innhold

Trenger hjelp fort! Hvor kan jeg ta opp lån uten sikkerhet og med lav inntekt og ingen medsøker? Er i en økonomisk krise.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å låne 5-6 tusen raskt. Har ingen betalingsannmerkninger og har planer om å nedbetale raskt. Lav og lite inntekt, så føler det er vanskelig å få lån.. Er det mulig? :/

Anonymous poster hash: a06ce...194
Skrevet

Ring banken og få et lønnskontolån.

Jeg kan overtrekke kontoen min med 10.000,- kr, og jeg har også lav inntekt (ufør). De 10.000,- fungerer da som et lån med renter helt til jeg har fått fylt de opp igjen.

Anonymous poster hash: e55f3...fe8
Skrevet

Ikke for å være slem, men forbrukslån har jo skyhøy rente og hvis du er i så stor økonomisk krise at du ikke får betalt alt du skal, hvordan skal du da ned så lav inntekt klare å raskt betale tilbake forbrukslån på flere tusen med kjenpehøy rente? Ville det ikke være bedre å be om betalingsutsettelse på noen regninger? Evt prøve å låne privat?

Anonymous poster hash: b6b7f...340

Skrevet

Har ingen jeg kan låne privat av. Har pr NÅ intekt på et par tusen i mnd pluss det jeg får fra nav. Mulig å få lån?

Skrevet

Ring banken og få et lønnskontolån.

Jeg kan overtrekke kontoen min med 10.000,- kr, og jeg har også lav inntekt (ufør). De 10.000,- fungerer da som et lån med renter helt til jeg har fått fylt de opp igjen.

Anonymous poster hash: e55f3...fe8

Hva er kriteriene for det? Kan alle gjøre det?

Skrevet

Har ingen jeg kan låne privat av. Har pr NÅ intekt på et par tusen i mnd pluss det jeg får fra nav. Mulig å få lån? Anonymous poster hash: a06ce...194

Forbrukslån kan du sikkert få uten sikkerhet, men kan ikke se hvordan det kan være best løsning på sikt...men et jo bare å prøve å søke? På nett.

Anonymous poster hash: b6b7f...340

Skrevet

https://folkia.no

Her får du penger på konto neste virkedag, og du får svar med engang. Får du avslag her så google sms lån, så finner du nok andre steder du kan søke og få pengene fort

Anonymous poster hash: 332b6...d0a

Skrevet

https://folkia.no

Her får du penger på konto neste virkedag, og du får svar med engang. Får du avslag her så google sms lån, så finner du nok andre steder du kan søke og få pengene fort

Anonymous poster hash: 332b6...d0a

Ææææ! Hold dere unna slikt! Begynner man å benytte slike ting mens man tilfeldigvis ikke er god til å håndtere penger, så havner man fort i luksusfellen :/

Anonymous poster hash: 785bd...30c

Skrevet

Du får mest sansynlig fra din egen bank, men går du på nav, får du nok avslag hos de fleste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...