Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp/ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan ikke folk skrive startvekt/normalvektig/overvektig også :D en vektoppgang på f. Eks 7 kg er jo forskjellig fra om man er overvektig eller undervektige i utgangspunktet :P

Anonymous poster hash: 31da2...13a

Veldig enig :)

Jeg gikk opp 20 kg, og nå som jeg har født for litt over en uke siden har jeg gått ned 14 av de uten å gjøre annet enn å amme og trille noen turer.

Å, så herlig, da, Nettisen! Det var oppmuntrende lesning. Godt å høre det er mulig. Nyt dagene og gratulerer så mye med den lille :)

Eg er 164. Startvekt 53. Meiner eg var normalvektig då,lite muskler trur eg,for med 53 har eg litt mage. 60 no i veke 38+2. Har vore 60 lenge,og har byrja å få kommentarer på at eg er tynn. Men folk vil jo alltid ha meiningar om gravide. Sist var og startvekta 53, men endte på 68 i veke 42.

Annonse

Uke 38 og har gått opp 18 kg (!!), ha ha... Veide ca. 55 kg før graviditeten, så litt av en prosentvis økning i kroppstyngde :-) Vekten har imidlertid spredt seg veldig jevnt utover, og jeg får mange kommentarer både fra venner og jordmor om at jeg er så fint gravid og fortsatt ser slank ut, så stresser ikke så mye med det. Kan kanskje være en trøst for andre som er redde for en kraftig vektøkning! Gleder meg til å kunne trene normalt igjen. Men først og fremst til å treffe det lille vidunderet vårt om få uker <3

Anonymous poster hash: 1fc86...f45

Jeg hadde gått opp 13 kg på siste kontroll i uke 29. Jeg hadde 20 kg ekstra før jeg ble gravid som jeg akkurat var i gang med å få bort.. så dette er hardt. Formen har gjort at jeg ikke har fått trent noe, pluss at sjokolade er eeeekstremt godt for tida. Selv om jeg begrenser det og prøver å være sunn, så går jeg opp jevnt og trutt. Men mye av det er vann i kroppen også - beina er som to tømmerstokker. Så jeg håper at det ikke fortsetter så mye mer oppover. Gleder meg til å bli ferdig så jeg kan begynne å trene og komme i form igjen og tilbake til normalvekt jeg hadde før graviditet og sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...