Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Er det verdt pengene? Og hvor lenge ble den brukt? Anonymous poster hash: 8b221...c60
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Vi hadde ikke, men den ble trukket fra markete en stund pga den var farlig. Var noe med at blodsirkulasjonen ble dårlig og bena kunne bli blå... Google det godt før dere kjøper er mitt råd Anonymous poster hash: 00832...bb9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 hva er det? Anonymous poster hash: 02eaa...29b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Aldri hørt om.. Anonymous poster hash: 85267...9cc
Kanutten83 Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Nei, nettopp av de grunnene som #2 sier, og når den da også blir trukket fra markedet så er det en god indikasjon på at man ikke bør kjøpe den... Så styr unna
Fero Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Det er en sånn som "alle" i Storbritannia har, sammen med gåstol og hoppestol. Og alle tre er i kategorien "styr unna" på grunn av feilbelastning av hofte og rygg. I alle fall i følge det jeg har klart å google meg frem til selv. Mener det er slik at bumbostolen lar barnet sitte oppreist lenge før det burde gjøre det. Altså lenge før det er klar for det, og gjør det på egenhånd. Det er ganske enkelt en stol som gjør at baby sitter oppreist og blir sittende, slik at mor kan peise på med husarbeid, eller sette baby foran TV'en f.eks. Kjøp heller en vippestol til det formålet. Kan den legges flat i tillegg kan baby også sove i den. Endret 2. mai 2014 av Fero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå