Fem til sommers Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 27+2 i dag, det går da fremover;) Sakte, men likevel fort når man tenker på alt man skal ha gjort på ca 11 uker.(jeg får ikke gå fullt ut, blir satt igang ca to uker før termin) Tungt være gravid, koser meg ikke nei. Men gleder meg veldig til å treffe hun lille i magen, det holder humøret noenlunde opp. Er kvalm, trett, slapp, sulten, har hodepine, bekkenvondt osv osv, ikke komfortabel med meg selv for tiden nei. Men nyter sparkene og bevegelsene, de gjør meg lykkelig;) Nå aner det meg at det er på tide snart gjøre i stand til vesla kommer. Ha utrolig mye som må gjøres. Må drive skyvmil, og flytte rundt på ting, vi er jo seks her fra før. Har nok av ting og klær til henne, det er bare finne frem og vaske. Det eneste jeg skal kjøpe er en slik bedside crib, alt annet har vi. Tiden snegler seg fortere når man tenker alt man skal få gjort;)
Fillibobba Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Åå ja, det nærmer seg med stormskritt:) er 25+4 selv, så 2 uker igjen her! Er førstegangs, så her må alt kjøpes inn. Puh! Har likevel blitt ferdig med de største innkjøpene:) Synd du har plager, men godt premien er fantastisk! Og så gøy med stor familie, 5 barn står det respekt av:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå