Gå til innhold

Hvor mye kaffe drikker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var skikkelig kaffeavhengig og drakk sikkert 1-2 liter ila en dag. Kutta grovt ned under de to første IVF forsøkene. Ved det siste og vellykkede forsøket kuttet jeg helt ut kaffe 2 uker før jeg begynte på medisiner og har ikke drukket en slurk siden. Det frister ikke en gang heller, heldigvis. Drikker te i stedet, men ikke så store mengder ;-) 

Erstattet en del av kaffen med koffeinfri ved tidligere prøveperioder, men ble fortalt at det heller ikke er så sunt. Noe med den kjemiske prosessen som vist nok brukes for å fjerne koffeinet. Dette har jeg dog ikke undersøkt sannheten i selv, så vet ikke om det er riktig! Men jeg tenkte det var like godt å kutte all kaffe. 

Lykke til med evt avvenning! Vær forberedt på en durabelig hodepine og slapphet de første dagene. Men det går over ;-) 

Annonse

Drikker ikke noe kaffe, men av å til en kopp te :) Selv om det ikke er skadelig med en kopp eller to om dagen, så liker jeg å være på den sikre siden. Syns det er verre med dem som bøtter nedpå med energidrikker o.l...

Anonymous poster hash: ebc3e...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...