Gå til innhold

Hvor mye kaffe drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er er ivrig kaffedrikker spes på jobb, har kutta ned masse og tror egentlig ikke at det blir mer enn 3-4 kopper tilsammen om dagen, andre dager mindre. Vurderer å kjøpe kofeinfri kaffe, noen som har prøvd?

Anonymous poster hash: 2bcf7...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var skikkelig kaffeavhengig og drakk sikkert 1-2 liter ila en dag. Kutta grovt ned under de to første IVF forsøkene. Ved det siste og vellykkede forsøket kuttet jeg helt ut kaffe 2 uker før jeg begynte på medisiner og har ikke drukket en slurk siden. Det frister ikke en gang heller, heldigvis. Drikker te i stedet, men ikke så store mengder ;-) 

Erstattet en del av kaffen med koffeinfri ved tidligere prøveperioder, men ble fortalt at det heller ikke er så sunt. Noe med den kjemiske prosessen som vist nok brukes for å fjerne koffeinet. Dette har jeg dog ikke undersøkt sannheten i selv, så vet ikke om det er riktig! Men jeg tenkte det var like godt å kutte all kaffe. 

Lykke til med evt avvenning! Vær forberedt på en durabelig hodepine og slapphet de første dagene. Men det går over ;-) 

Skrevet

Jeg drikker 2 kopper om morgningen :-)

Skrevet

Én iskaffe om dagen har vært nok egentlig.. Orker ikke varm drikke pga kvalmen.. :)

Skrevet

Usj kvalm og varm drikke høres ik ut som en god Kombo :) jeg drikker 2-3 kopper i ukedagene (jobb) men når jeg er hjemme blir det mindre.:)

Skrevet

Jeg drikker 1-2 kopper. Som oftest en koffeinfri og en vanlig!

Skrevet

Drikker ikke noe kaffe, men av å til en kopp te :) Selv om det ikke er skadelig med en kopp eller to om dagen, så liker jeg å være på den sikre siden. Syns det er verre med dem som bøtter nedpå med energidrikker o.l...

Anonymous poster hash: ebc3e...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...