Gå til innhold

Kan man kjøpe kun understellet til emmaljunga ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på om det går an å kjøpe bare understellet uten baggen, men vet at understellet jeg kjøpte til min Emmaljunga kosta ca 3500,- Det het classic chrome.

Tenkte på å bare kjøpe understell, og evnt bagen. Evnt brukt bag. Får novemberbaby, og de nye modellene kommer visst på vårparten. Kunne godt tenkt meg en 2015 modell til sportsdelen, men kjøper jo ikke to vogner (på så kort tid) heller :-) Du kjøpte altså kun understell og bag da?

Jeg kjøpte Edge'n, og da kjøper man jo alt i ett. Både understell, dypbag og sportsdel. Men hun i butikken sa jeg kunne velge understell, og at de forskjellige understellene koster mellom 3000 og 4000,-. Noen understell er dyrere enn andre. 

Jeg kjøpte Edge'n, og da kjøper man jo alt i ett. Både understell, dypbag og sportsdel. Men hun i butikken sa jeg kunne velge understell, og at de forskjellige understellene koster mellom 3000 og 4000,-. Noen understell er dyrere enn andre.

Ok. Får ringe å spørre i morgen. Takk for hjelpen :-)

Annonse

http://www.emmaljunga.com/no/Kundeservice/Veil_Prisliste_2014-1832.html

Kunne jo sendt deg linken med en gang, men her er den iallefall om du ikke har funnet den enda :)

Takk :-) tittet der, men så ikke pris på bare understell. Ringte butikken i dag, og fikk vite at prisen lå på 4300,- så da er det jo ganske dyrt å kjøpe i deler. Vet ikke helt om jeg skal kjøpe ny da. Kanskje bare kjøpe en pent brukt.

Skal ikke brukes til flere barn her i huset iallefall, her er det produksjonsslutt!!! Hihi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...