Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Kan dere isåfall fortelle meg hvor lang tid det tok før det var grodd og dere var smertefri? Jeg har vært sykemeldt i tre uker nå, første uka kun pga bronkitt, så hostet jeg på meg et brist i ribbeinet. Jeg har fire dager på meg før jeg skal tilbake på jobb og har fortsatt veldig vondt når jeg beveger meg, hoster, puster dypt, ler osv. Føler egentlig det ikke har blitt noe bedre siden det ble verre. Jeg jobber på sykehjem, så det er mye løfting og slikt på jobb. Er det mulig å komme seg tilbake på jobb på mandag tror dere? Anonymous poster hash: 21846...e87
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Jeg hostet på meg brist i ribbeina etter en runde med lungebetennelse. jeg var på den tiden alene med en unge på litt under to år og det innebærer jo løfting osv som en egentlig ikke skal når en har brist. siden jeg ikke fikk tatt det med ro slik som jeg egentlig skulle tok det over en mnd før det ble bra igjen. Anonymous poster hash: 3050b...f6f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 fikk brist i 3 ribben & ett som knakk ordentlig for 4-5 år siden. tror det grodde fort men det grodde feil så gjør drit vondt enda.. kan ikke puste "riktig" & gjør vondt å sitte. svimer også av pga smerte av og til. legene jeg har pratet med nekter å gjøre noe med det pga det er en "kosmetisk" unødvendig oprasjon.. så jeg har lært å leve med det skal naturligvis snakke med flere leger før jeg gir meg helt men har gitt opp midlertidig.. Anonymous poster hash: 5e575...1dd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Hostet også på meg brist, og det var kjempevondt i nesten 2 mnd. Ble aldri tatt røntgen. Anonymous poster hash: e7d3e...93c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har også hostet på meg ribbeinsbrudd, 3 ganger på 3 år..! Jeg hadde vondt i 8-10 uker... Ble ikke sykemeldt. Jobber i bhg og kunne ikke løfte noe. Blir veldig hemmet, skjønner du ikke har det godt! Måtte ha pute på ribbeina da jeg hostet, SÅ vondt! Masse god bedring - du må nok belage deg på å ha vondt en god stund til, dessverre:/ Blir selvsagt mindre og mindre vondt etterhvert. Anonymous poster hash: d8b4b...d88
Ziva Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Min eks-mann kilte meg så kraftig at jeg fikk brist i 3 ribbein. Tok ca 8 uker for det begynte å gå seg til. Var vondt som fy.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Hos meg ble det forresten vondere og vondere i noen uker før det ble bedre og bedre... :/ Anonymous poster hash: e7d3e...93c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Jeg fikk noe som først ble diagnostert av legen min som brist i ribbeina på min høyre (fram)side for noen måneder siden. Dette gikk ikke over. Så begynte jeg å få veldig vondt i ryggen og. Så begynte jeg hos en fysioterapeut. Hun fant ut at jeg var veldig stiv i musklaturen mellom ribbeina på høyre (fram)side+ at jeg hadde muskelknuter på ryggen. Ved hjelp av øvelser, massasje og noe annen fysikalsk behandling ble jeg bedre. Anonymous poster hash: aee96...329
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Jamen dette høres da lovende ut dere! Fatter ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb med de smertene jeg har nå vertfall. Spesielt moro er det at jeg akkurat har kommet tilbake i jobb etter mammapermisjon... Jaja, får se på mandag og evt ringe legen igjen. Takk for alle svar Hi Anonymous poster hash: 21846...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå