Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg blir 34 år og er ikke ferdig med å feste! Syns det et gøy jeg.. Drar på byen og drar på jenteturer hvor ingen drikker blir full av 2 glass vin og går og legger seg.. Nei her drikker vi oss fulle, danser på bordet også går vi hjem og legger oss 😋 Anonymous poster hash: 9abab...d2e
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Jeg er 33 år og syns fortsatt det er ålreit med en fest i ny og ne. Så lenge jeg fremdeles er barnløs (desverre) og egentlig har gitt litt opp håpet om å få barn, syns jeg det er helt greit å ta en fest oftere enn jeg ville gjort hvis jeg hadde barn. Noen ganger blir det to hæljer på rad, noen ganger blir jeg full andre ganger ikke. Om sommern griller vi en del med venner og da blir det ofte en cider eller en dram eller tre. Når det er ferie og fri syns jeg det er helt greit å ta en cider/dram/etc eller to flere dager på rad, hvis jeg har LYST på det. Men koser meg i hyggelig lag med venner uansett om man kaller det fest eller sosialt samvær. Sjelden jeg drikker med intensjon om å bli full, men hender jeg blir det likevel.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Nope. Er 34 jeg også. Har to barn og er glad i mammarollen. Men jeg liker å ta meg en fest i ny og ne. Anonymous poster hash: 014bb...34f
Mandala Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er ikke ferdig med å feste. Gleder meg vilt til sommeren med festivaler.
Mandala Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Kan legge til at en periode da begge barna var barnehagebarn så trodde jeg at jeg var ferdig med å feste. Men heldigvis ikke!
Guttaboys Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Jepp! Jeg er 30, og like glad i en fest som før i tiden:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Klart! Men har hatt "tørre" perioder også, når barna var små. Nå er jeg inne i en festeperiode igjen. Ren fyll slik som i 20 årsalderen, dansing og flørting. Er 37. Anonymous poster hash: fbce5...dc1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Joho gøøøy Jeg er 34 Anonymous poster hash: 4eb6c...90c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er helt ferdig med fest på byen og stupfylla. Det betyr ikke at det ikke innimellom blir litt for mange glass i godt lag, men jeg er mye mer komfortabel med sivilisert drikking og føler meg litt dum hvis jeg har drukket for mye en sjelden gang. Anonymous poster hash: 93a3f...84b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Godt å høre at vi er flere. Er 35 år og nyskilt etter et svært vanskelig ekteskap. Trodde nærmest at livet var over, men fest og fyll og det sosiale hjelper meg videre. Jeg flørter og blir flørtet med og det hjelper enormt på selvfølelsen:) Kanskje en gang i mnd.. Men noen ganger blir det mer. Kommer an på årstiden på en måte.. Anonymous poster hash: 0e769...0f0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er 30 og er ikke ferdig med å feste! Med full jobb og 2 barn skjer der ikke ofte, men jeg syns fortsatt det er morro å bli gladfull og bare slippe meg løs Skal en tur ut neste helg, forrige gang var i januar, så det sier vel litt om hvor ofte det blir da Anonymous poster hash: e5182...ff5
MrsMilla Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Er snart 35, gravid med fjerdemann, gift og greier. Klart man ikke fester som man gjorde som 20åring, men kan jaggu ta den helt ut innimellom om det skulle passe seg slik. Blir jo litt lengre imellom siden det er mye som skal klaffe, og kutter jo siste drinken da jeg blir så sjuk dagen etter og må drikke mye mindre enn før - men kan jaggu være ute lenge om det var en herlig kveld ja! Inne i en dauperiode festmessig av naturlige grunner nå forsåvidt......... rart det der :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Er 35 og skulle gjerne festet mye mere, men har to barn og da blir det ikke tid til sånnt. Er stort sett så sliten at jeg ikke orker heller. Hvis jeg kunne satt barna på pause en helg skulle jeg gjerne festet hardt, men sånn er livet.-Får ta det igjen når barna blir litt større. Har festet mye på mine yngre dager uansett så jeg får leve på det. Anonymous poster hash: 69f7f...897
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er ikke ferdig med å feste og har ofte lyst på en skikkelig fest Det er vanskelig å få til av flere grunner så det blir så alt for sjelden. Drikker vel 2-3 ganger i året max..
me_87 Skrevet 1. mai 2014 #15 Skrevet 1. mai 2014 Det er greit å feste innimellom,men har ingen behov for å drikke hver helg. Drikker kanskje 5 ganger i året.
celen Skrevet 1. mai 2014 #16 Skrevet 1. mai 2014 Blir lite festing nå som barna er små. Men en gang i ny og ne fester jeg da. Er 23 år
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #17 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er 23 år. Var ferdig med å feste da jeg var 17 Anonymous poster hash: 2bd4b...33a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Har vokst fra den ung og udødelig fylla da, heldigvis. Noe av det vi gjorde sol 17-18åringer var jo rett som hodeløse høns på fylla å regne.... Tar meg fortsatt veldig gjerne en fest, danser lett på bord og har det gøy om stemningen er rett for den slags. Har blitt sjeldnere enn før etter barna kom, men har ikke slutta med fest Er 31år. Anonymous poster hash: 10546...f8e
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mai 2014 #19 Skrevet 1. mai 2014 Jeg tar meg gjerne en fest og drar på byen. Men jeg har ikke bikka 30 da, enda men de jeg ser på byen og på fylla er gjerne langt eldre enn meg!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #20 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er 27, var ferdig med å feste da jeg var 15. Anonymous poster hash: e1f55...aa7
Trultemor85 Skrevet 1. mai 2014 #21 Skrevet 1. mai 2014 Jeg drikker og fester meget sjeldent, men er da ikke ferdig med å feste. Og kommer aldri til å si : nå er jeg ferdig med å feste! (Kanskje de dagene jeg er fyllesyk da ) Men kommer til å kose meg med gode venner, festlige lag og alkohol selvom jeg blir eldre også. Er ingen aldersgrense på å kose seg. Men rølp og rølp for moro skyld har jeg sluttet med da jeg var 19. Drikker om jeg blir bedt på noe spesielt. Og gjerne litt ekstra vin kos på sommerstid Er 29 år.
Daquiry Skrevet 1. mai 2014 #22 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er veldig glad i en fest og fester i snitt 1 gang i mnd. Veldig morsomt Jeg er 36
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #23 Skrevet 1. mai 2014 Er 20 og er drittlei av "husmor" tilværelsen, når jeg og gubben flytta sammen i august. Flytta til Oslo og jeg er fra bondelandet. Å feste på byen høres veldig skummelt ut, men kunne godt trengt en god fest for å føle meg som den 20 åringen som jeg er! Anonymous poster hash: fadb6...13f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #24 Skrevet 1. mai 2014 Jeg blir 34 år og er ikke ferdig med å feste! Syns det et gøy jeg.. Drar på byen og drar på jenteturer hvor ingen drikker blir full av 2 glass vin og går og legger seg.. Nei her drikker vi oss fulle, danser på bordet også går vi hjem og legger oss Anonymous poster hash: 9abab...d2e Helt enig. Langt sjeldnere enn før er det, men moro de gangene vi gjør det . Jeg er 38. Anonymous poster hash: aa1e0...af5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #25 Skrevet 1. mai 2014 Det frister ikke gå ut lenger... for jeg vet hva som venter dagen derpå. . Blir kanskje annerledes når jeg får større barn Anonymous poster hash: de0a7...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå