Gå til innhold

Ingen mens, gravid eller overgangsalder. Eller bare forsinket?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har prøvd å bli gravid ganske lenge nå. Er i moden alder, så vet det ikke er så lett... Er ganske sliten av å bli skuffet måned etter måned når mensen kommer. Vurderer IVF og til og med eggdonasjon.

Syklusen varierer, men er på 26-30 dager. Mest rundt 26-28 dager. Nå er jeg på syklusdag 35 og mensen har ennå ikke kommet. Har prøvd å ikke ha store forhåpninger. Men prøvde å ta en graviditetstest i dag, men måtte ikke spesielt på toalettet. Så det ble kanskje 1-2 sek og ikke 5 på testpinnen. Den ble negativ - og det er den nok da? Jeg er bare redd jeg har kommet i overgangsalderen. Den kan jo inntreffe hos noen til og med ganske tidlig. Uff. Vet jeg til og med vurderer eggdonasjon, men hadde jo vært enklere å klare det på naturlig måte. Og jeg vil jo ikke være i overgangsalderen! Måtte bare få ut noen tanker og litt frustrasjon. Til alle dere som er yngre enn meg: Ikke vent for lenge med prøvingen! Men siden dere er her, så prøver vel de fleste? Håper det blir babyer på oss alle etter hvert  :hjerte: Er takknemlig hvis noen har noen trøstende ord på lager  :wub:

Anonymous poster hash: ac51e...792

Anonymous poster hash: 81832...ce5

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe gode svar. Men selv så opplevde jeg å få negativ test å negativ blodprøve ang graviditet,, fikk så en ul å den viste at jeg var 12 uker på vei. Det hjelper sikkert ikke deg! Syns du skal ta en ny test. Tiss i en kopp å hold den i. Å bruk morgen urin. :) lykke til videre! Håper du får det til på naturligvis:)

Tusen takk, så snilt av deg å svare :) Ja, hvis mensen fortsetter å ikke komme, så får jeg ta en test til. Håper overgangsalderen kommer senere! Har jo ikke noen andre symptomer på det. Gratulerer så mye med babyen i magen din :)

HI

Anonymous poster hash: 81832...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...