Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lily er nydelig, uansett antall l´er;) Noor er litt uvant for meg, litt for utenlandsk. Og så er det visst et mannsnavn også, og en del har det som etternavn. Eller er det etternavn hos dere?

Men veldig pent, det må jeg si. Litt samme lyd som Ellinor:)

ssb.no/navn:

Resultat

Det er 267 personer som har Noor som etternavn

Det er 257 kvinner som har Noor som første fornavn

Det er 141 kvinner som har Noor som eneste fornavn

Det er 90 menn som har Noor som første fornavn

Det er 28 menn som har Noor som eneste fornavn

Anonymous poster hash: a1735...9cc
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144138266-lily-noor/#findComment-146329634
Del på andre sider

Annonse

Lily er nydelig, uansett antall l´er;) Noor er litt uvant for meg, litt for utenlandsk. Og så er det visst et mannsnavn også, og en del har det som etternavn. Eller er det etternavn hos dere? Men veldig pent, det må jeg si. Litt samme lyd som Ellinor:)  ssb.no/navn:  ResultatDet er 267 personer som har Noor som etternavnDet er 257 kvinner som har Noor som første fornavnDet er 141 kvinner som har Noor som eneste fornavnDet er 90 menn som har Noor som første fornavnDet er 28 menn som har Noor som eneste fornavn Anonymous poster hash: a1735...9cc

Vi bruker Noor som mellomnavn. Vi stopper litt opp mellom Lily og Noor slik at det ikke blir Lilynoor(Ellinor). Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med navnet!!! Vi brukte månedsvis på navn på storebror og det var så vidt det var klart til dåpen så jeg er så glad den "bekymringen" ikke er tilstedet denne gangen så vi kan konsentrere oss om viktigere ting som å nyte denne deilige baby tiden som går så alt for fort :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144138266-lily-noor/#findComment-146332552
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...