Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Har en veldig aktiv og frisk og fin gutt på 1,5 år som noen ganger blir blå på leppene etter han har spist. Ikke blå på tunga eller under neglene, kun på leppene. Han er like aktiv allikevel. Noen som har vært borti det før? Anonymous poster hash: fdf8f...5a5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Jeg ville bestilt en legetime. Kan godt være det ikke behøver å bety noen ting som helst. Jeg har ikke erfaring med nevnte situasjon, men har et barn som er født for tidlig og som trengte ekstra oksygen i et halvt års tid. Da fulgte vi bestandig med på leppene og på roten av neglene, og hvis de ble blå måtte vi skru opp på oksygen-tanken. Anonymous poster hash: a79f9...9c5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Vår blir blå rundt munnen av og til, spesielt på morgenen. Var frisk og rask elers, men hosta på nettene. Når vi ringte lege fikk vi time ganske raskt. Dei lytta på hjertet og fant raskt ut at det ikkje var det. Pga av hostinga så blei han sjekka for astma, og etterkvart blei det bekrefta. Han har mindre blå lepper etter at han begynte på astma medisin, uten at det er noko klar ssammenheng. Han har og blitt sjekka av øre nese hals, og fant at han har en falsk mmandel. Har lese litt om dette sjølv og ser ut som at det kan gi blå lepper. Skal høyre med legen når vi skal tilbake i juni. Anonymous poster hash: 243e7...68b
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Min jente ble ofte det i alderen 1,5-4 år og grundige undersøkelser har vist at alt er normalt med hjertelig lunger hos henne, så det behøver ikke være noe galt, men synes du bør bestille en legitime og få han undersøkt likevel.
I scream for icecream! Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Sønnen min ble også det da han var rundt året. Han kunne bli det når han lekte eller spiste. Vi fikk henvisning til sykehuset og ultralyd av hjertet. Alt så bra ut, og han blir det ikke lengre nå som han har blitt eldre. Legen på sykehuset sa at så lenge barnet lekte videre og ikke ble slapt, så var det ingen fare. Får man så lite oksygen at leppene blir blå, merker man det godt på allmenntilstanden. Jeg ville nok likevel tatt det opp med lege, så er du sikker.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Takk for svar godt å høre at det ikke trenger å være noe alvorlig. Men skal helt klart ta det opp med lege uansett. Anonymous poster hash: fdf8f...5a5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Det ble min sønn også og blir det enda. Har fått bekreftet bilyd på hjertet, men det er ikke farlig. Anonymous poster hash: 82a31...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå