Gå til innhold

Erfaring med helsestasjonen i Lillestrøm?

Anbefalte innlegg

Jeg hører til helsestasjonen i Lillestrøm, og får jordmor der. Skal dit i om 2 uker, og er kjempe spent:) Når jeg har født, så hører jeg og baby til Skjetten helsestasjon! Noen som har noen erfaring med disse to stedene? :)

Anonymous poster hash: b4892...8c4

Fortsetter under...

Vi hører til Skjetten og strømmen helsestasjon - hyggelige der! Men det kommer vel sikkert veldig avhengig av hvilke helsesøster man har :)Anonymous poster hash: d8d15...c4d

Strømmen? Visste ikke at det var noen på strømmen jeg:p Så fint å høre! Ja, det har det nok, så får nok bare vente å se:) Nå kommer vi forhåpentligvis til å flytte nordover før fødselen, så blir nok da ikke til å bruke Skjetten allikevel!

Takk for svar :)

Vi hører til Skjetten og strømmen helsestasjon - hyggelige der! Men det kommer vel sikkert veldig avhengig av hvilke helsesøster man har :)Anonymous poster hash: d8d15...c4d

Strømmen? Visste ikke at det var noen på strømmen jeg:p Så fint å høre! Ja, det har det nok, så får nok bare vente å se:) Nå kommer vi forhåpentligvis til å flytte nordover før fødselen, så blir nok da ikke til å bruke Skjetten allikevel!

Takk for svar :)

nei, altså den på Skjetten (Stav Skole) heter Skjetten og Strømmen helsestasjon :)

Anonymous poster hash: 9b50e...06e

Strømmen? Visste ikke at det var noen på strømmen jeg:p Så fint å høre! Ja, det har det nok, så får nok bare vente å se:) Nå kommer vi forhåpentligvis til å flytte nordover før fødselen, så blir nok da ikke til å bruke Skjetten allikevel!Takk for svar :)Anonymous poster hash: b4892...8c4

nei, altså den på Skjetten (Stav Skole) heter Skjetten og Strømmen helsestasjon :)Anonymous poster hash: 9b50e...06e
Å ja, da forstår jeg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...