Gå til innhold

Hva klinger best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å ha et stødig navn som er kraftig men også klinger fint. Så tenker vi på Aksel eller Samuel. Men hva er finest og har dere andre forslag? :)

Anonymous poster hash: d8dac...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samuel!! Nydelig navn :rolleyes:

Vi hadde valgt det til våres gutt hvis det ikke var fordi at venninna mi sin gutt heter Samuel. 

Skrevet

Takk for svar :) Samuel er et navn som vi liker veldig godt, men jeg er litt usikker hvorvidt det passer til en voksen mann som skal jobbe i f.eks i et selskap. Om den er sterk og mannlig nok... :/

Skrevet

Samuel er pent ;)

ellers er jo disse fine

Syver

Vegard

Birk

Brage

Einar

Vilhelm

Audun

Albert

Gustav

Alfred

Skrevet

Takk for svar :) Samuel er et navn som vi liker veldig godt, men jeg er litt usikker hvorvidt det passer til en voksen mann som skal jobbe i f.eks i et selskap. Om den er sterk og mannlig nok... :/

Samuel er et vakkert navn. Når han blir voksen vil dette og lignende navn være helt vanlige på voksne menn. Ikke usannsynlig at det er Lucas eller Mathias som ansetter han for å si det sånn.

Skrevet

Hvis det var gutt i magen min så tenkte jeg på Aksel-kort,enkelt,stødig:)men det blir jente på meg,så kan jeg bare anbefale dette navnet til andre;)

Skrevet

Aksel. Jeg syns Samuel er "jentete".

Skrevet

Klart Aksel! :)

Samuel er mye mykere og dermed mindre kraftig selv om det også er fint.

Skrevet

Samuel <3 Om jeg får gutt noen gang så er det navnet vi skal ha. Aksel er også pent da

Anonymous poster hash: 28dca...ba9
Skrevet

Samuel!

Det er jo et gammel, klassisk navn, og forstår ikke at dere tenker at det ikke passer på en voksen mann. Ta en tur på kirkegårdene, så ser dere nok mange Samuel'er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...