Gå til innhold

Kvalm på nytt i uke 31??

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uken blitt så veldig kvalm igjen! Like kvalm som i første trimester, der jeg hele tiden er på randen til å spy og matlysten er borte. Andre som opplever dette på nytt i siste del av svangerskapet? veldig plagsomt :-( 

Anonymous poster hash: 1b00a...c54

Anonymous poster hash: 1b00a...c54
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144138192-kvalm-p%C3%A5-nytt-i-uke-31/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også hørt at dette kan skje. om det er så vanlig vet jeg ikke, men det er definitivt noe som skjer med folk! jeg hørte om det selv da jeg var ferdig med spyinga i uke 14, og gruet meg i hjel til slutten av svangerskapet. det stod litt forskjellig rundt omkring. noen fikk det tilbake allerede i uke 26, mens andre fikk det helt helt i slutten nær termin...

jeg er så heldig at jeg ikke har fått samme type kvalme tilbake. spyr ikke og har ikke brekninger. men er kvalm mesteparten av dagen likevel sannsynligvis pga at d er så liten plass i magesekken. så kvalmen er på d verste rett etter mat.

Jeg har også fått tilbake kvalme innimellom og matlysten er det så som så med til tider..., men det er ikke hele tiden og ikke sammenlignbart med  første delen av svangerskapet. Halsbrannen går også veldig ut over matlyst og gjør at man blir kvalm. Samboer synes nok mange ganger at det kjedelig når jeg ikke orker god mat på helger at jeg heller vil spise brødmat eller noe...osv :P Gleder meg til å kunne spise normalt igjen og at plager som halsbrann, kvalme osv... blir borte :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...