Gå til innhold

Dårlig dagen før termin?

Anbefalte innlegg

Noen andre som har hatt kvalme, diare, menssmerter dagen før termin? Føler meg helt utslitt....Itillegg har jeg har fått så utrolig mye vann i kroppen den siste uken at det er vondt å bøye leddene... håper lille kommer snart..

Anonymous poster hash: 1c224...852
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144138168-d%C3%A5rlig-dagen-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig interessant tråd!! Jeg har vært forstoppa siden uke 15 og bæsja stein i frustrerende små doser.

Nå de siste dagene har jeg plutselig myk avføring og får av meg masse hver dag. Er 38+1 i dag... Spiser mye drittmat da for å legge på meg, noe jeg ikke har gjort så mye før. men likevel... Hååååper dette kan bety at kroppen min allerede nå gjør seg klar og at jeg dermed ikke må gå over termin!!

Annonse

Jeg har holdt på i noen uker med mine siste. Men de siste dagene før fødsel så har jeg vært værre med menssmerter og løs avføring. 

Med sistemann så trodde jeg at jeg skulle føde på fredagen (Rundt 2 uker etter første vonde kynner) vonde regelmessige smerter (Men ikke sterke). Fikk en stor seig klump ut på lørdagen og tenkte at nå var det slimproppen. Men lørdagen ble stille...

Søndagen så kom det mer slimklump med røde strimler i, og da begynte morroa. Menssmertene ble sterkere og sterkere og magen ble løsere og løsere (Avføringa). 

På kvelden så holdt det ennå på. Men det var fortsatt ikke for vondt så jeg fikk sovet litt. 

Bråvåknet rundt kl 2. Kl 9 var baby født ;)

Så ja, det skjer mye døgnet før fødsel. Om enn ikke før termin ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...