Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hva ønsker deres 3 åringer seg? Eller hva kjøper dere til 3 åringer?Han har ganske mye synes jeg, så noen forslag ville vært kjekt. Anonymous poster hash: 7fa24...2a4
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Kommer ann på summen da. Men gutten min elsker bruder kjøretøy, traktorer, lastebiler, gravemaskiner osv. Han er og veldig glad verktøy leker. Ellers ønsker han seg john deere trå traktor, trampoline, ny sykkel. Anonymous poster hash: b17db...84b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Kommer ann på summen da. Men gutten min elsker bruder kjøretøy, traktorer, lastebiler, gravemaskiner osv. Han er og veldig glad verktøy leker. Ellers ønsker han seg john deere trå traktor, trampoline, ny sykkel. Anonymous poster hash: b17db...84b Min har flere gravmaskinleker, traktorer og biler. Han har også 2 sykler, sparkesykkel, løpesykkel, trampoline, tråtraktor. Men kanskje en litt stor lastebil som han kan leke litt med utendørs også hadde falt i smak. Anonymous poster hash: 7fa24...2a4
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Kommer ann på summen da. Men gutten min elsker bruder kjøretøy, traktorer, lastebiler, gravemaskiner osv. Han er og veldig glad verktøy leker. Ellers ønsker han seg john deere trå traktor, trampoline, ny sykkel. Anonymous poster hash: b17db...84b Min har flere gravmaskinleker, traktorer og biler. Han har også 2 sykler, sparkesykkel, løpesykkel, trampoline, tråtraktor. Men kanskje en litt stor lastebil som han kan leke litt med utendørs også hadde falt i smak. Anonymous poster hash: 7fa24...2a4 I følge min tass blir det aldri for mange gravemaskiner og lastebiler. Hehe. Men noe i den katogorien til utebruk er jo og genialt, her holder vi bruder leker innendørs, men kjøper andre med holdbare typer til utendørs bruk Anonymous poster hash: b17db...84b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Min som akkurat ble 3 år bryr seg ikke litt om gravemaskiner, traktorer og egentlig biler også. Men brannbiler derimot! Og alt som har med Kaptein Sabeltann og sjørøverting. Han fikk sjørøverskuta i Playmo, og den ble godt mottatt. Min er veldig glad i klær med trykk. Kaptein Sabeltann, brannmannskjorte.. Puslespill, memori eller hva det heter. Duplo, togbane. lego Anonymous poster hash: 3c0a7...aba
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 I Notabene-butikkene har de fått inn masse sånt utstyr til å studere smårkyp med. Bokser med forstørrelsesglass i lokket så man kan fange småkryp og studere dem o.l. Utrolig populært Anonymous poster hash: adc5e...213
mamma_til_verdens_beste Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Min ønsker seg veldig en vannpistol
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 her går det i instrumenter, duplo, biler, radiostyrt bil, sparkesykkel, gressklipper, brannstasjon, og alt som har med sjørøvere å gjøre. han ønsker seg en slik "vannspruter", men det får bli til sommeren Anonymous poster hash: f7b67...80a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Har 2 barn som har bursdag på våren. Ønsker meg som regel sommertøy, joggesko, sandaler og sykler til de.. Anonymous poster hash: 375b7...e92
mamma_til_verdens_beste Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Har 2 barn som har bursdag på våren. Ønsker meg som regel sommertøy, joggesko, sandaler og sykler til de.. Anonymous poster hash: 375b7...e92 Synes vel egentlig at klær blir mer gave til foreldrene enn barna. Min gutt var sååå lei seg i fjor, da han fikk 2 pakker med leker/tegnesaker og kanksje 15 gaver med klær. Han gadd ikke åpne mer til slutt. Greit at det er noe klær om det blir mange gaver, men ikke overtall med klær synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå