Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på hvordan dere ligger an kostnadsmessig for prøvingen, hvis noen vil svare? :-)

Meg: Prøver på nr 1, har betalt 17500 i undersøkelser og en AIH. Har ikke gjort full utredning, bl. annet ikke tubetest, lap eller hormonprøver. Når vi begynner med ivf er vi oppe i nesten 90 000 for inntil 3 forsøk inkl egenandel på medisiner, i tillegg vurderer jeg å betale et nødvendig gyn. inngrep privat til 33000 i stedet for å utsette ivf i minst 7-8 mnd, altså er de forutsigbare utgiftene på 90000-120000, og vi vet ikke om det blir barn av det.

Hva koster det oss å lage barn hos legen? :-)

Skrevet

Jeg er oppe i ca 200 000 nå. Har ikke oppnådd drømmen om å bli mamma ennå.

Hadde aldri trodd veien skulle bli så lang...

Anonymous poster hash: b8fff...83a

Skrevet

200.000, men det er for meg og samboer til sammen. Har fått en nydelig datter og venter barn nr 2 om få uker:)

Skrevet

Vi har passert 200 000 og ingen barn

Anonymous poster hash: fb57d...0a4

Skrevet

Aldri regnet helt på det, men i årenes løp vil jeg anta 150 000+. Har fått 2 barn, men siste 100 000 har vi brukt på å prøve på nr 3. 

Anonymous poster hash: 03d0f...2b4
Skrevet

Det er jammen mye penger ute og går. Vi har vært heldige og ble gravide med tvillinger på 3. og siste offentlige IVF forsøk. Har brukt opp til egenandel, 1500 pr innsett og betalt for en del gynekologtimer og ultraltyder. Totalt ca 25000. Men det er jo så verdt det når man til slutt lykkes. Masse lykke til alle sammen!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Her har vi vel brukt opp til egenandelen i det offentlige. (3 forsøk + 1 frys). Så har jeg hatt utallige gyn undersøkelser på det lokale sykehuset. Har vært innom Medicus for en utredning der. 

Så var det jo de der pergo kurene.

Aner faktisk ikke hva vi har brukt av penger. Er i sparemodus for å komme igang på klinikk Hausken snart.

Regner med det bare er å sette av en god slant med penger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...