Gå til innhold

Føler meg bare feit og ekkel

Anbefalte innlegg

Runder snart 5 uker bare, men føler magen står på spreng allerede, skvulpete og ekkel rett og slett! Jeg er skikkelig oppblåst og føler meg bare feit! I tillegg Jar jeg lagt på meg 2 kg på bare noen dager! Skal det være slik i begynnelsen av et svangeskap :-(

Anonymous poster hash: 30428...65c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144137990-f%C3%B8ler-meg-bare-feit-og-ekkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følte meg også oppblåst og ekkel de første ukene. Var mye plaget med luft og forstoppelse, så det var nok derfor. Dessuten var jeg hvitt som et laken fordi jeg var så kvalm. Så følte meg ikke spesielt "fresh" den første tiden. Tror nok det er helt normalt!

Det blir nok bedre etterhvert, sånn var det ihvertfall for meg. Når jeg fikk ordentlig babymage ble ting mye bedre, selv om meg fortsatt føler meg fæl til tider... Gleder meg til sommeren, litt sol på kroppen gjør alt mye bedre :)  

Anonymous poster hash: 4bef5...973

Ja, jeg har hørt flere si at de følte seg lubben i 1 trimester, hjelper sikkert ikke på med skikkelige sv.symptomer i tillegg:-) nei, får bare håpe at spiren klamrer seg fast, og at bumpen kommer fram om (en god del) noen uker ;-)

Runder snart 5 uker bare, men føler magen står på spreng allerede, skvulpete og ekkel rett og slett! Jeg er skikkelig oppblåst og føler meg bare feit! I tillegg Jar jeg lagt på meg 2 kg på bare noen dager! Skal det være slik i begynnelsen av et svangeskap :-(

Er det første barnet?

Runder snart 5 uker bare, men føler magen står på spreng allerede, skvulpete og ekkel rett og slett! Jeg er skikkelig oppblåst og føler meg bare feit! I tillegg Jar jeg lagt på meg 2 kg på bare noen dager! Skal det være slik i begynnelsen av et svangeskap :-(Anonymous poster hash: 30428...65c

Er det første barnet?
Ja, det er det :-) har det noe og si det da?

Annonse

Hehe nei men noen ganger så får man ganske stor mage med nr 2. Nei kanskje du har to inni der?;) Det pleier å roe seg ned etterhvert;)

Å hjelpes, én holder mer enn nok i første omgang,hehe :-) sto foran Speilet i sted og kikket på magen, ganske fascinerende at den sist uke var helt flat, og ser ut som en valkete ballong nå ;-) nå skal jo det sies at jeg spiste vel mye godterier i helgen (ikke bra,I know), men makan til overgang,hehe ;-) jaja, så lenge det er en bebis der inne, så er alt fryd og gammen :-)

Hehe det forstår jeg. Får prøve å trene litt smått og spise litt sunnere. Da kommer ikke kiloene så fort. Ikke bra for barnet den snopen heller;) Smoothie er jo kjempe godt på denne årstiden;) uansett nyt graviditeten og alle forandringene 💕

Enig, finn deg et annet forum å klage på - 1.trim, f.eks. Anonymous poster hash: 9f376...5cd

Og dere trenger ikke være så bitter og svare frekt, makan! Hva med heller og skrive at dette kanskje er feil forum og skrive på, og anbefale meg til og prøve trimesterforumet, på en hyggeligere måte!

Vi som prøver blir nok litt såre på dette. Kjente samme følelsen selv når jeg så innlegget ditt. Plager kom til meg bare jeg blir gravid og ikke mister frøet vårt igjen:)

Det skjer mye med kroppen når man blir gravid. Sånn er det bare. Håper du får et fint svangerskap og at magen snart blir rund, stram og fin:)

Jeg beklager virkelig hvis noen ble støtt av klagingen min, jeg forstår det faktisk godt. Som ganske ny her inne, og av gammel vane, så postet jeg innlegget på dette forumet, da det er her jeg har holdt til! Var på ingen måte meningen og støte noen av dere. Jeg vet at det er en filleting, og alle symptomer er hjertelig velkommen, vi er tross alt heldige som har klart og bli gravide, er takknemlig for det! Så igjen, beklager damer :-)

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...